Jeg vil bare si …

Categories Blogg

Imorgen bærer det avsted til hovedstaden .

Grand hotell venter på oss i all sin prakt.

Jeg kjenner hvordan det sprer seg

helt ifra tærne og opp til det ytterste hårstrå.

Det kribler i kroppen , det er som om små maur kryper under huden på meg .

Jeg har ikke ord for den gleden jeg føler på nå

og det er ene alene takket være dere.

Uten deres stemmer hadde det ikke blitt noen Vixen .

Jeg har jo aldri vært med på dette før

så jeg har like mange spørsmål som dere.

Men det er et spørsmål som går igjen

blir det vist på Tv ?

Svaret er nok nei

men God kveld Norge har pleid å vise klipp.

Men dere kan gå inn på Vixen.no

kanskje de livestreamer den

de har ihvertfall gjort det tidligere år.

Jeg skal ihvertfall sørge for å dokumentere hele helgen

det er jo tross alt deres fortjeneste at vi kan dra .

Denne helgen skal nytes

så jeg blir kanskje litt stille .

Jeg tror jeg får mer enn nok med å skrive innlegg

jeg klarer nok ikke å svare på kommentarer .

Men jeg har dere med meg

i mitt varme hjerte .

Så tusen takk til dere

for denne fantastiske muligheten.

Oslo here WE come…

10 kommentarer

10 thoughts on “Jeg vil bare si …

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *