I dag føler jeg meg bare heldig…

Categories Blogg

Tenk at her sitter jeg 23 år etter , og alt jeg føler på er takknemlighet.

Takknemlig for at jeg har fått følge deg så lenge , min lille gutt er blitt voksen nå.

I dag fyller du 23 år , men det føles som i går at jeg forlot sykehuset med deg i mine armer.

En liten bylt som skulle vise seg å bære på det største hjerte , min egen lille diamant.

Ja det var det jeg kalte deg når du var liten ,  og du lyste opp som en sol hver eneste gang.

Du har alltid hatt en spesiell plass i hjertet mitt , du var alltid den som krøp opp på fanget mitt bare for å være nær.

Ditt store smil kunne lyse opp et helt rom , og med ditt lune vesen sjarmerte du alle i senk.

Du var den som kunne sitte timevis i ditt eget selskap og putle på , lego var den store favoritten.

Helt fra du var liten har jeg sett det , du bærer på en godhet av de sjeldne.

Alltid har du vist omtanke for andre , selv mot dem som ikke har behandlet deg bra.

Tilgivelse er noe som er vanskelig for mange , men ikke for deg.

Du har en egen evne med å se det beste i mennesker , legge ting bak deg å gå videre.

Nå står du fremfor meg , høy og rank.

Du er blitt voksen nå , men fortsatt er du min lille diamant.

Jeg vet du har hatt tunge dager etter at jeg ble syk , likevel har du klart å holde hodet høyt.

I dag er det din dag min kjære sønn , og du skal vite at jeg elsker deg mer enn livet selv.

Gratulerer med dagen kjære deg , i dag feirer vi deg…

3 kommentarer

3 thoughts on “I dag føler jeg meg bare heldig…

  1. Tenk så fort årene går ,våre små diamanter blir voksne men er barna våre hele livet. Hvis de har det bra har vi også det. Gratulerer med dagen i heimen 🍰🎊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *