Håper dere er klar…

Categories Blogg

I går fikk jeg besøk av en fantastisk dame, min partner når det gjelder fakkeltoget.
Hun skal ha en stor takk for at jeg igjen kan arrangere et nytt fakkeltog, uten henne og ALS Norge hadde ikke dette vært mulig. Jeg har den siste tiden jobbet iherdig med å lage en Facebook side, det eneste jeg manglet var et bilde. Derfor inviterte jeg henne ut til meg i går, for nå måtte vi få siden opp og gå.

Jeg føler meg utrolig heldig som får lov til å oppleve dette igjen, nå håper jeg bare at jeg holder meg frisk frem til da. Jeg gleder meg allerede, for fakkeltoget i år er mye bedre planlagt enn det jeg arrangerte i 2019.
Vi har både appeller og musikalske innslag på programmet, og jeg er så takknemlig for alle som stiller opp.
Uten innsatsen til alle de som stiller opp hadde ikke dette gått, og jeg er så glad for at så mange har sagt ja til å være med.

Nå trenger jeg dere, og selv om dere ikke bor i Bergen så håper jeg dere kan bli med på å spre budskapet.
I løpet av dagen vil jeg legge ut om arrangementet på Facebook, og da håper jeg dere er klar.
For dersom alle deler så når vi ut, og jo flere vi når ut til jo bedre er det. For dette er ikke bare et fakkeltog for å fremme ALS, det er også en innsamlingsaksjon. Så her kan alle bidra selv om de ikke kan møte opp, vi blir takknemlig for hver en krone vi får inn.

ALS er en grusom sykdom, og det verste er at den kommer uten håp. Vi som får denne sykdommen vet at det ikke finnes noen kur, og den beskjeden er vond å svelge. Nå er det heldigvis kommet en del ALS studier siden jeg fikk diagnosen, og det gir håp til alle som får denne diagnosen. Jeg er selv med i et av disse studiene, og selv om jeg ikke vet om forsøksmedisinen virker så gir den meg håp.

Det eneste jeg ønsker meg i bursdagsgave i år er at dette arrangementet går bra, for dette betyr så mye for meg.
Jeg har jobbet hardt for å fremme ALS i fire år nå, og jeg vet at min tid er i ferd med å renne ut.
Derfor hadde det vært så fantastisk med et vellykket siste prosjekt, for dette blir mest sannsynlig mitt siste.
Så nå trenger jeg dere alle, sammen håper jeg vi kan få 12 November til å bli en uforglemmelig dag…

 

PROGRAM 12 November:

KL.16.00: OPPSTILLING FOR UTDELING AV FAKLER, PÅ FESTPLASSEN

KL.16.10: FAKKELTOGET GÅR RUNDT LILLE LUNGEGÅRDSVANNET

KL. 16.50: ØNSKER VELKOMMEN AV BETTY BAKKEN KLEPPE, STYREMEDLEM I ALS NORGE

KL.17.00: APELL VED OLE BJØRN TYSNES. SPESIALIST I NEVROLOGI, OVERLEGE VED
NEVROLOGISK AVDELING, HAUKELAND UNIVERSITETSSYKEHUS

KL.17.20: SANG VED STINE ANDREA SOGNNES

KL.17.35: APELL VED MARITA TERESE BRU, ALS NORGE

KL.17.50: SANG VED MALIN HAUGLAND

KL.18.00: ALLSANG

Velkommen skal dere være 💜

10 kommentarer

10 thoughts on “Håper dere er klar…

  1. Amira og eg kommer også til Bergen for å delta, kanskje blir me flere også for me har familie i Bergen 🙂 Gleder meg masse og skal kle meg godt 🙂

    Go`klem fra Vibbedille 🙂

  2. 💜💜💜 En stor takk Vivian for at du arranger dette viktige fakkeltoget for forskningen på denne grusomme lidelsen. varm klem fra Mona H Bahus

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *