Vil sove…

Categories Blogg

Det er tydeligvis ikke bare meg som er sliten for tiden. Isak har vært trøtt den siste uka han også. Når han kommer hjem fra barnehagen er han helt ferdig. Vi har store utfordringer med å holde han våken. I dag endte vi opp med dette resultatet… 

Snakk om å kunne sovne hvor som helst , når som helst. Han er som sin far, de har like godt sovehjerte begge to. Jeg var midt i en samtale med han, når han ut av det blå bare sovnet, sittende til og med. Men vi har erfart lignende hendelser tidligere. For en gang sovnet han stående mellom bena på sin far. Ikke så besynderlig kanskje. Men hva hvis jeg sier at det var i en gravemaskin mens de gravde!!

Joda, ingen tvil om at han har arvet et godt sovehjerte. Forskjellen er at han ikke trenger mange minutter med ladetid før det er bånn gass igjen. Noe assistenten får merke idag. For når mamma ikke klarer og pappa er opptatt med andre ting, ja da er det assistenten som får gjennomgå…

Ser dere genseren han har på? Jeg måtte finne på noe lurt her for en stund siden. Det ble så mye mas etter en Langemann drakt, og den måtte være rød. Så jeg endevendte skapet mitt og dette var det jeg fant. Det har ikke vært noe mas siden, og han bruker den daglig. Det er ikke alltid det skal så mye til for å glede en liten gutt…

Den hersens smokken altså!! Nå må vi bare sette hardt mot hardt snart. Helst før vi drar på ferie. Jeg nekter å ødelegge ferien med smokke avvenning. Da er det bedre å bruke en helg her hjemme, for bæljing blir det!! Jeg må bare rømme først, jeg tror jeg tar inn på hotell akkurat den helgen 😂

Nå ble det stille her et lite øyeblikk. Isak er ute og herjer. Om å gjøre å slite han litt ut før senga kaller. Så nå skal jeg utnytte stillheten og lukke øynene, om så bare for en liten stund…

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *