Velkommen lille skatt 💜

Categories Blogg

Endelig fant jeg rett person , en skikkelig oppdretter som virkelig tok dette på alvor.

En fantastisk dame som har drevet med avl og oppdrett i årevis , og som virkelig hadde orden på det meste.

Men viktigst av alt , hun så hva vi kunne tilby som familie.

Fire skjønne små lå der og skinte imot oss , og nå skal en av dem bli vår.

 

 

Vår jakt på et nytt familiemedlem er nå over , om noen uker blir denne familien komplett.

Jeg er fortapt allerede , en lodden liten krabat har kapret mitt hjerte.

Snart får jeg selskap igjen , jeg skal aldri mer bli alene.

Fire barn får snart en ny lekekamerat , vårt nye familiemedlem skal ikke mangle oppmerksomhet.

Lulusitas Macallan Vallerio Adami er hans navn , jeg syns jeg ser gubben prøve å uttale det 😅

Så et kallenavn må nok diskuteres , før en gubbe blir altfor svett.

Gleden er fullkommen igjen , vi har funnet vår lille skatt.

Det føles som om jeg har igjen gått gravid i 40 uker , jeg føler meg på overtid allerede.

Vi er i hvert fall verdens lykkeligste familie i dag , og det takket være en fantastisk dame.

Så tusen takk Leila for den jobben du har gjort , vi lover å ta godt vare på han.

Jeg tror jeg må lage en liten sidevogn på rullestolen , to bestevenner på tur.

Det er lenge siden jeg har gledet meg sånn , dagene kan ikke gå fort nok…

Far til Valerio
Mor til Valerio
26 kommentarer

26 thoughts on “Velkommen lille skatt 💜

    1. Du har helt rett Brit , vår forrige Chihuahua sprang til fjells ved siden av meg. Men nå når han er så liten så tror jeg ikke det blir så lange turene , så om vi skal på lengre turer så hadde en sidevogn vært perfekt om han trengte litt hvile. Regner med hagen blir brukt i første omgang 💜

  1. Her har du funnet deg en god og seriøs oppdretter. Gratulerer med at det ordnet seg raskt med å finne dere ett nytt familiemedlem 👍

      1. Leila har flotte chi som er etter standarden og som vokser opp i et sunt miljø👍 Å jeg regner med lille prinsen vil tilføre dere mye glede i mange år fremover.

        Du skal se at det var en mening med dette, da denne lille gutten kommer fra de beste kår♥️og dere har de beste forutsetningene med bådevalpen og oppdretteren.

        Ønsker dere masse lykke til og jeg er glad på deres vegne for at det ordnet seg til garantert det beste.

        1. Ja på en måte er jeg glad at det gikk som det gikk , som du sier så var det kanskje en mening med det 💜Dagene kan ikke gå fort nok , vi gleder oss veldig til å få vårt nye familiemedlem i hus 💜

  2. Gratulerer, Vivian! Han var bare helt nydelig! <3 Det blir masse kos på deg fremover, da? hehe 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *