Ut på tur…

Categories Blogg

I dag var det ingen kjære mor , en buldring i trappa varslet om hva som var på vei.
Her var det bare å stålsette seg , for når gubben har det travelt så er det bare for meg  å be en stille bønn.
Skyvedøren hadde ikke knapt nok blitt åpnet før jeg hang i lufta , det hele gikk så fort at magen slo kollbøtte inni meg.
Hele episoden brakte gamle minner frem , jeg følte jeg var tilbake på den verste karusellen på tivoliet.

 

Jeg hørte et klask i det jeg landet på toalettet , egentlig er det et mirakel at det fortsatt henger på veggen. Jeg slet med å få øynene i rett fokus der jeg satt , hele rommet gikk trill rundt. Ja når to bryst bytter plass med to føtter så sier vel det sitt , jeg håpet i det minste at det var svimmelheten som var årsaken.

 

Hva som skjedde med klærne aner jeg ikke , jeg tror jeg må ha blacket ut der en stund. For plutselig var jeg påkledd , og like etter kunne et nytt klask høres.
Varmt vann er oppskrytt i følge gubben , det samme er gjelder å vri kluten.
Her skal alt spares på , tenk bare på de fattige barna i Afrika som ikke hva har rent vann?

 

Så nå sitter jeg i bilen med en dyvåt genser , men jeg får heller være glad for at klærne i det minste er kommet på.
Lukter godt gjør jeg og , det spiller liten rolle at gubben tok feil parfyme og endte opp med å spraye meg med herreparfyme.
Nå er vi i hvertfall på vei , og med en finnmarking ved min side så kan alt skje…

7 kommentarer

7 thoughts on “Ut på tur…

  1. Herlig🤣 Heldige med været ser det ut som☀️🥰 Spent på hvor dere skal… Ønsker dere en kjempefin tur 🤩🌞🌅

  2. Fikk meg og en goooøod latter
    Du får jo det til en spennende utflukt fra før øynene oppe🤣🤣
    Kos dere på tur i det fina været 🤗🤗😍😍😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *