Tuuuusen takk 🤍

Categories Blogg

De fleste av dere som følger meg på Facebook vet at jeg nå har startet en innsamling , noe jeg ikke fikk gjort i fjor.

Det nærmer seg nemlig en bursdag i huset med det rare i , enda ett år er gått.

I fjor på denne tiden lå jeg på sykehuset , og for å si det som det er , det så temmelig mørkt ut.

Jeg husker enda mine egne tanker der jeg lå i en sykehusseng , det føltes på en måte riktig å takke for seg.

 

For 2019 hadde vært et begivenhetsrikt år , jeg følte meg heldig som hadde fått oppleve så mye.

Dessuten fylte jeg jo 40 år der jeg lå i en sykehusseng , et mål jeg aldri hadde trodd jeg fikk oppleve.

Egentlig skulle jeg hatt en heidundrende fest for å feire , men slik ble det altså ikke.

Nå sitter jeg her ett år etter og syns fremdeles det er rart , rart at ikke døden tok meg den gangen.

 

Men gudene skal vite at jeg er takknemlig , den største gaven fikk jeg i en sykehusseng.

Jeg fikk lov til å fortsette min ferd litt til , jeg fikk lov til å leve.

Det blir ingen fest i år heller , Korona satte stopper for det.

Men en ting kunne jeg likevel gjøre , jeg fikk en ny mulighet til å starte en innsamlingsaksjon.

 

En halv time etter at innsamlingen var lagt ut hadde jeg allerede fått inn et par tusen , jeg ble så glad!

Etter det har det bare strømmet på , og idag er vi oppe i den nette sum av 5050.

Så nå måtte jeg bare benytte anledningen til å takke , en stor takk til alle dere som har bidratt til nå.

Enda er det over en uke igjen av innsamlingen , så dette blir spennende å følge med på.

 

Dere skal vite at dette er den største gaven dere kan gi meg , dere gir en gave som gir meg håp.

Et håp om en fremtidig kur , om ikke for meg så for de som kommer etter.

Så i år som i fjor har jeg bare et ønske , et ønske om at vi en dag skal klare å bekjempe ALS.

Og for hver eneste krone som kommer inn tennes et håp , et håp om at en dag vil vi få det til.

 

Jeg skal snart feire det livet jeg har fått i gave , og denne gangen ser det ut som jeg kan feire livet sammen med dere.

Alle dere fine som alltid er der , i fjor ga dere meg styrke til å fortsette å kjempe , og i år gir dere meg håp.

Så dette innlegget er til alle dere som alltid er der , tusen takk for alt dere gir.

Jeg er så takknemlig for at jeg har dere i livet mitt , sammen står vi sterke…

 

PS : Legger ved linken , dersom dere vil bidra så kan dere gjøre det her

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *