Tuuuusen takk 💜

Categories Blogg

Nå er jeg helt tom for ord. Jeg vet faktisk ikke hvor jeg skal begynne dette innlegget her engang. Dette må være den fineste lille stunden jeg har vært med på siden jeg ble syk. Jeg har kjempet mot tårene under hele arrangementet, dette ble bedre enn jeg hadde forutsett. For en fantastisk ettermiddag! En stor takk til Gry Lien fra organisasjonen ALS Alltid litt sterkere som stilte sporty opp og arrangerte dette med meg, du er god som gull.

Folk kom langveisfra, det strømmet inn med mennesker. Faktisk tror jeg vi var godt over 100 stykker samlet idag. Helt fantastisk at to personer kunne få til dette. Jeg har som sagt ikke ord nok til å beskrive hvor fantastisk det var, så ikveld tror jeg bildene sier mer enn hva jeg kan i skrivende stund. Men det må jeg bare si…

Tusen takk, dere er bare FANTASTISKE 💜

Mobilbanden, er det fotballkampen som sjekkes eller 😂

 

Planleggingsmøte

 

Tre av mine hjerter ❤

 

Fotball laget til min datter. Dere er bare best, heia ÅSANE 💜

 

Alle bildene i dette innlegget er tatt av Ingrid Schrøder, Merete Haugsdal, Trond Reigstad, Beate Haugland, Robert Brosvik og Astrid Blanceflor Gangdal. Det kommer et innlegg i morgen med film også, jeg må bare sortere litt her. Nå begynner nemlig min jobb, det blir nok natteskriving her 😅

Men igjen, Tuuuusen takk til alle dere som stilte opp, denne ettermiddagen kommer jeg aldri til å glemme…

 

Topp  20  Inspirerende  Mammabloggere

2 kommentarer

2 thoughts on “Tuuuusen takk 💜

  1. Så flotte bilder❤️ Fantastisk arrangement👍❤️Men dessverre klarte vi ikke å stille denne gangen slik vi ønsket, da vi kom hjem fra syden med magetrøbbel seint i går kveld. Men utrolig kjekt å lese bloggen, se bildene, og gleder oss stort til å se video når den kommer❤️ Du er tøff, raus, flott og motiverende, ja, for en kvinne du er🥰❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *