Tusen takk 💜

Categories Blogg

Dette innlegget er til dere

jeg må si tusen takk.

Det holdt dessverre ikke helt

men jeg har vunnet uansett.

Jeg er blitt lagt merke til

av dere fine mennesker.

Så selv om jeg ikke ble finalist 

føler jeg likevel en stor lykke.

Jeg får gå på Vixen 

og heie de andre frem.

Jeg får oppleve noe fantastisk

en uforglemmelig kveld.

Takket være dere

får vi oppleve noe magisk.

Så tusen takk dere fine

takk for alle stemmer.

Vi nådde ikke helt opp

men hjelpe meg hvor langt vi har nådd.

Nå kan vi feire

det blir bobler likevel.

For sammen har vi klart det

søkelyset er der.

ALS skal vi fremme

koste hva det vil.

Sammen skal vi kjempe

for å få mirakler til….

Tusen takk💜

14 kommentarer

14 thoughts on “Tusen takk 💜

  1. Vivian, du er en vinner og VIXEN blir knallbra🤩du skal få en nydelig nyhet av meg nå! Du har time til stylist på Aker brygge fredag 31.01 kl 16.00. Der får du krøllet, fixet og satt opp håret og du får make-up❤❤❤jeg gleder meg så innmari ekstremt mye til å være med deg disse dagene😘

  2. Du er en vinner som kom til finalen. Du har gitt ALS et ansikt, og vi er mange som heier på deg, både på den røde løperen, i din kamp mot sykdommen, kamp for å leve og ikke minst din kamp for alle andre med samme diagnose.
    Du er en vinner.

  3. Kjære Vivian! Du er allerede en vinner ! Du byr så på deg selv og har gitt ALS et viktig ansikt ! Du betyr så mye for mange, du utgjør en stor forskjell ! Tusen takk👏

  4. Du er allerede en vinner 💜 Du har satt ALS på kartet på en fantastisk måte ❤️ Du blir å “rule” Vixen 💜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *