Tubie fashion…

Categories Blogg

Reklame | Tubie fashion

Nå er det sikkert noen av dere som stusser på overskriften, mens noen av dere skjønner med en gang hva dette innlegget skal handle om. Jeg har nemlig oppdaget noe fantastisk, nylig kom jeg over en Facebook side som rørte noe ved meg.

Siden jeg snakker om heter som overskriften sier Tubie fashion, og dette er en side jeg kommer til å følge fremover. Siden drives av en jente med et hjerte så stort. Denne jenta har levd med diagnosen ME i over 8 år nå, og lager produkter som betyr mye for en gruppe mennesker.

Faktisk så var det hjemmesykepleien som tipset meg om denne siden, kanskje var dette noe jeg kunne benytte meg av? Så jeg var snar på nettet for å sjekke ut hva dette var for noe, og jeg skjønte med en gang at dette var noe jeg bare måtte frivillig reklamere for. Denne siden må fremmes for alt den er verdt.

For denne jenten fikk PEG for noen år siden, og har sikkert gjort seg noen erfaringer. For hun har utarbeidet et produkt som er helt fantastisk, nemlig pads i gøyale mønstre og farger. Nå er det igjen sikkert mange av dere som ikke helt forstår hva jeg mener, så jeg skal prøve å forklare.

For nylig fikk jeg operert inn PEG, en sonde for å få mat i. Foreløpig har jeg en slange inn i magen, og denne er festet i en gummiplate som ligger oppå magen. Det er meningen at jeg i mars skal fjerne denne platen og få en knapp over inngangshullet, noe som vil bli mye bedre.

Men gummien på knappen og platen kan gnage litt mot huden, dessuten kan det også sive ut væske og mat fra sonden. Derfor bruker mange av oss som har PEG små bandasje pads som vi legger under for å hindre gnagsår og ubehageligheter. Men de du får kjøpt på apoteket kan være både harde og ubehagelige, det skulle vært oppfunnet noe mer behagelig.

Og det finnes faktisk!! For det har nemlig denne fantastiske jenten laget. Jeg ble helt imponert over kreativiteten, og for en fantastisk måte og bidra på. Hun syr nemlig små pads i gøyale mønstre og farger, dessuten er de veldig behagelig å ha på, og det beste er at de kan vaskes i vaskemaskinen.Tenk på alle barna der ute med PEG, små gleder får de gjennom små pads.

Så til alle dere som har PEG eller knapp, sjekk ut denne nettsiden på Facebook, støtt denne fantastiske jenta med et stort hjerte. Jeg var så heldig å få et par i gave fra hjemmesykepleien, to stykker med julemønster på. Jeg skal ihvertfall bestille meg flere, for jeg syns de var helt fantastiske 💜 Nettsiden finner dere ved å klikke HER

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Tubie fashion…

  1. For en supersmart oppfinnelse, og så søte pads da, disse skal jeg anbefale🤩🤩ønsker deg en fin dag Vivian❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *