Travel dag…

Categories Blogg

Enda godt at formen kom seg i går, akkurat i tide kan man vel si, for jeg visste at denne dagen kom til å bli travel. En kamp mot klokken rett og slett, derfor må jeg innrømme at jeg ble en smule irritert på gubben når han ringte og ba meg hente i barnehagen også.

For han hadde selvfølgelig glemt min andre avtale idag, det var tid for botox injeksjon. For dere nye lesere som ikke vet hva dette dreier seg om, så er dette noe jeg gjør hver tredje måned for å kontrollere spasmene i beina. Det er så smertefullt og få disse infeksjonene, men det hjelper i lengden. Jeg blir utrolig sliten i etterkant, men jeg hadde mye som måtte ordnes til i morgen, så det var bare å bite tennene sammen.

Derfor ble jeg irritert når min kjære mann ringte midt under konsultasjonen og ba meg hente. Men det er typisk når man har det travelt at et eller annet skal skjære seg. Så nå sitter jeg her, øm i beina, og rimelig ferdig etter dagens handletur.

Det var nå en gutt som var fornøyd når jeg hentet han idag. For når han kom inn i bilen og så alt jeg hadde kjøpt, ja da ble han i fyr og flamme. Is, vannmelon, kake og flagg var nok til å gjøre en liten gutt oppspilt på morgendagen. 

 

 

Så nå håper jeg at gubben kommer snart, slik at vi kan fortsette forberedelsene. Nå skal jeg hive i meg litt etterlengtet middag, før det bærer ut for å pynte litt. Jeg må bare huske på å gå over finklærne også, ellers risikerer jeg vel at gubben dukker opp i klogger og ølen betong klær. Hipp hipp hurra sier jeg bare….

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *