Tralalalala…

Categories Blogg

Jeg sitter her nærmest målløs, gode ting kommer ramlende over meg for tiden. Hva har jeg gjort for å fortjene alt dette? Jeg har ikke ord for hvor heldig jeg føler meg, det føles som om jeg vinner i lotto hver eneste dag. Tenk på alt jeg har og se frem til fremover, bursdag til Isak, ALS seminar, fakkeltog, 40 års dag, og igår dukket det opp enda en utrolig ting.

Jeg våknet opp til at talen til min datter har tatt helt av. På nåværende tidspunkt er den blitt delt over 600 ganger, tenk det, 600 ganger!! Min datter satt bare og ristet på hodet igår over all oppmerksomheten og alle de fine tilbakemeldingene, tror hun ble en smule rørt selv her hun satt. Men det er sååå velfortjent, hun sprer om seg med glede, så da skulle det bare mangle at hun fikk noe igjen.

Dere er sikkert spent på hva overraskelsen var i går, det var ihvertfall jeg! Har du noengang blitt så overrasket at det du hører ikke synker helt inn?? Ja slik var det nettopp for meg igår, faktisk er det ikke gått opp for meg enda. Jeg skal nemlig……….

På FJELLTUUUUR 🤗

Er det mulig liksom? To nærmest ukjente damer har ordnet alt, de har fått tak i hjelp fra andre som skal få meg opp på en fjelltopp, er det ikke FANTASTISK??? Nå må jeg bare finne meg en topp her i Hordaland som jeg vil opp på så er vi igang! Det må imidlertid være et fjell det er mulig å kjøre delvis opp til slik at ikke bæringen blir så lang, så hvis dere har noen tips så tar jeg gladelig i mot.

Jeg har ikke ord, jeg er målløs over den godheten som disse damene gir meg, en dame de knapt kjenner, for noen fantastiske mennesker. Jeg er dere evig takknemlig, ja jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal si bortsett fra….

TUUUSEN TAKK 💜

Tralalalala, jeg skal på fjelltur, Tralalalala, og det beste av alt, det skal skje i nærmeste fremtid. Er det rart jeg føler meg som verdens heldigste for tiden, er det rart jeg er takknemlig?? Her sitter med en dødsdom hengende over hodet og likevel kommer opplevelsene strømmende mot meg, jeg lever jo mer nå enn jeg gjorde som frisk.

Alle dere har gitt meg troen på menneskeligheten igjen, for selv med all den elendigheten som foregår rundt om i verden, så viser dere meg at kjærligheten fortsatt er størst. Når fremmede mennesker er villige til å vise nestekjærlighet overfor hverandre, ja da gir det meg håp for fremtiden til mine barn.

For vi mennesker har så mye godt i oss, vi kan alle gjøre en forskjell for noen andre. Jeg får så mye kjærlighet fra dere gode mennesker hver eneste dag, dere gir meg styrke og pågangsmot til å fortsette min kamp. Så idag må jeg bare få si takk, takk til dere alle. Takk for alle meldinger, takk for all støtte. Sist men ikke minst, takk til dere to engler av noen mennesker som har gitt meg denne muligheten 💜

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Tralalalala…

  1. Vivian, det er med største glede❤å få hjelpe til å oppfylle et av dine store ønsker er så utrolig kjekt😁da pappa hadde ALS og bare satt inne i sin stue så tenkte jeg at dette skal jeg engasjere meg i. ALS-syke må få opplevelser som gir glede over livet og ikke minst er det viktig å ha positive ting å se frem mot. Jeg gleder meg til vi får dato og destinasjon, og du må nok vente i spenning😉og du, gode Vivian, det er Sååå utrolig kjekt å ha blitt kjent med deg🥰dette gir meg energi, du gir meg energi❤

  2. Herreguuuud, så herlig å lese 🎶🎵🎶🎵🤩🥰 Vel fortjent, kun det beste til deg ❤️ Ser bilde av dere, du stråler, nydelig å se 😍 Blir glad av deg, du gir så mye ❤️ Hva gjør man uten gode venner…som løfter en opp når livet er tungt 🌺 Gratulerer med bursdager til både stor og liten ❤️Håper dere finner en flott fjelltopp, egnet til en heftig og fortjent opplevelse for deg 👏👏👏👏👍👍👍 Go for it girl 💪💪💪 Fjell er det aller beste jeg vet, livet blir noe ekstra oppå der 🥰 Får et ekstra gir oppe i høyden 👌🤩 Spennende å følge med deg, gleder meg til fjellturen – blir liksom «med» jeg da ⛰🏔🗻 Masse gledeshilsner til deg ❤️🌺

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *