Tommel opp for Reko-Ringen…

Categories Blogg

Nok en dag nærmer seg slutten, og jeg føler meg sliten. Selv om jeg bare er hjemme så flyr dagene avgårde, det er jaggu meg travelt å være syk. Her sitter jeg og driver en blogg som er en 100% stilling og enda mer til, og i tillegg er jeg mor til fire. Jeg skal være den første til å innrømme at jeg aldri hadde trodd at blogging tok så mye tid, men der fikk jeg svar på tiltale.

Men gudene skal vite at jeg har fått mye igjen, mange av opplevelsene jeg har hatt hadde aldri kommet til uten denne bloggen. Jeg har idag behov for å takke dere lesere, for dere er fantastiske. Dere gir meg så mye hver eneste dag, og jeg tar med meg hvert ord dere skriver.

Mor må ha blomster i håret

 

Nå må jeg derimot over til noe helt annet, nemlig Reko-Ringen. Jeg har nylig oppdaget det, og jeg er overbegeistret. Dere må søke opp denne siden på Facebook, den er genial. For der legger bønder, lokale bedrifter og andre næringsdrivende ut sine varer, og du får en gyllen mulighet til å støtte de små lokale butikkene. Jeg har testet det ut idag, og jeg gir en soleklar tommel opp.

Alt fra kjøtt til bakevarer, eplecider til urter, ja det er ikke en ting du ikke finner. Jeg bestilte bakevarer, og gjett om jeg er fornøyd. Det beste er at de kommer til nærområdet ditt, så jeg sendte gubben ut for å hente. Gulrotkake, ramsløkhorn og Brownie var det jeg bestilte, så nå kan vi virkelig kose oss i helgen.

Ellers har dagen flydd av sted, det er rart hvor fortere tiden går nå når det er lysere ute, men så gjør man vel mer også. Isak har hatt en fin dag i barnehagen, fått gamet med storebror, og avsluttet dagen med gulrotkake. Idag kom også eldstemann hjem igjen, så nå er mor fornøyd. Endelig er vi samlet igjen under samme tak, akkurat sånn som jeg liker det.

Sjekk gaming stilen

 

Enda en tur idag, jeg må utnytte været når det først er så fint. Det er like fint å få hente en liten gutt i barnehagen, spesielt når jeg ser hvor glad han blir. Han kommer løpende hver dag, godt fornøyd med å bli hentet. De turene er gull verdt, vi får pratet om alt og ingenting. For meg betyr disse små stundene uendelig mye, så selv om jeg blir sliten så er det verdt det.

Det blir nok en tidlig kveld på meg idag, for kroppen er mørbanket og hodet er tungt. Jeg må nok samle krefter til enda en dag, men jeg trøster meg med at det er fredag imorgen. Jeg håper dere har det bra hvor enn dere er, og at dere holder dere friske. Nyt kvelden, for det skal jeg….

2 kommentarer

2 thoughts on “Tommel opp for Reko-Ringen…

  1. Reko ringen er genial – vi har bestilt derfra noen ganger her i Oslo. Topp fir både forbrukerne som kan kuppe mye deilig mat etc til god pris og for produsentene som får solgt sine ting lokalt. Føles som våre mat ressurser blir brukt mye bedre opp. I påsken kjøpte vi for eks kjekjøtt. Den type kjøtt blir ofte kastet men så bortkastet – nydelig og mørt.
    Herlig å høre dere har hatt nik en fin dag og du, det håret ditt altså ❤️ Tykt, langt og flott og fortjener minst en blomst 👌
    Håper du får en god natt og samlet krefter ❤️
    Klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *