Tid for en bli ny dag

Categories Blogg

Idag våknet jeg mye tidligere enn normalt , jeg var faktisk lys våken allerede klokken 07.00.

Sommerfuglene var til å ta og føle på , jeg har nemlig gledet meg til denne dagen lenge nå.

Det er nemlig en stund siden jeg var hos frisøren sist , og det eneste jeg gjorde da var å freshe opp hårfargen litt.

Jeg trenger slike dager innimellom , alle trenger det.

 

Litt luksus av og til , glemme alle sorger og bekymringer for en stund.

Jeg har skiftet hårfarge oftere enn enkelte byttet truse , ja det var nesten så ille en gang i tiden.

Mørk i alle nyanser på høsten , og helt lys på våren.

Som gubben sa en gang når han jobbet mye borte , “Æ må jo fa#n mæ sjekke husnummeret før æ går inn , så æ vet at æ har kommet hjem te rett kjerring”

 

Så nå får jeg komme meg avgårde til nok en fornying , jeg tar gubben med så han ikke tar feil kjerring med seg hjem.

Jeg må nok belage meg på noen timer i stolen i dag , jeg håper jeg klarer det like greit som forrige gang.

Gubben får være fotograf i dag også , for selvfølgelig skal det dokumenteres.

Jeg gleder meg til å se om det blir like bra som jeg har sett for meg , det er ihvertfall ikke frisøren det skal stå på…

4 kommentarer

4 thoughts on “Tid for en bli ny dag

  1. Så deilig med en slik dag! Det unner jeg deg! Jeg har ( med unntak av en legendarisk permanent) alltid hatt samme sveis. Samme nyanse striper og samme lengde, så utrolig kjedelig, men forutsigbart ;-)forrige frisørtime mannen jeg meg opp og sa i dag trenger jeg noe nytt. Samme nyanse, men mye kortere. Og angrer jeg på at jeg ikke gjorde det tidligere? Gjett om!! Haha, jeg er altfor pysete. Men som jeg gleder meg til å se deg nå! Håret ditt er jo så fint i utgangspunktet også, men det er alltid gøy med noe nytt! God langhelg til deg og dine! ❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *