Takk Linda…

Categories Blogg

Jeg er heldig jeg , tenk å ha en frisør som stiller opp på en fridag bare for å ordne meg! Hun åpner salongen på en lørdag bare for at det passer best for oss , du er en engel Linda. Jeg er så takknemlig for at jeg har så mange fine mennesker rundt meg , det betyr så uendelig mye. Mennesker som ser muligheter fremfor hindringer , legger tilrette for at jeg skal ha det best mulig.

Denne lørdagen har vært fantastisk , i tre timer har jeg blitt dullet med. Far og sønn satt tålmodig og ventet , og en irsk drikkevise har gått i repeat på Ipaden til en liten gutt. Med andre ord så var det rimelig god stemning på frisør salongen i dag , det eneste som manglet var en Baileys eller to.

Jeg var rimelig spent i dag , for jeg hadde nemlig planer om å ta ganske så mye av lengden på håret. I tillegg skulle jeg forandre farge , vi er jo inne i lysere tider nå og da må jeg jo ha en hårfarge som passer. Det gikk over alle forventninger i dag , jeg var jo litt skeptisk til om nakken min ville holde ut. Jeg må nemlig ta av nakkestøtten på rullestolen for at frisøren skal jeg komme til , noe som betyr at jeg får meg litt av en treningsøkt hver gang jeg er der.

Jeg får bare si som gubbem , “du holder koken kjerring”. Jeg ble såååå fornøyd , ja når gubben til og med kommer med skryt så sier det sitt. Linda er en magiker med saksa , hun er bare rå! Jeg tror jeg lar bildene prate for seg , nå er jeg klar for sommer og sol🌞😎

Før
En drastisk klipp måtte til
Min fantastiske frisør
En ny farge som hører våren til
Trollmor i følge en liten gutt

Spent på resultatet

En liten gutt følger nøye med

Husker du hvordan jeg så ut?

Såååå fornøyd , men jeg var ikke den eneste som fikk seg en fornying i dag. En liten gutt fikk belønning for ventingen , stolt som en hane forlot han frisøren i dag…

Jeg fikk til og med gubben til å henge opp to blomster potter i dag , han er god han…

Denne dagen har vært strålende , hvis resten av helgen blir slik så er det fantastisk. Nå skal jeg nyte kvelden med å heie på Tix , krysser fingrene for at han kommer høyt opp på lista…

Nyt kvelden videre….

32 kommentarer

32 thoughts on “Takk Linda…

  1. Du ble kjempefin <3 Du har et veldig flott hår uansett, ser veldig tjukt og fint ut 🙂 Fint med litt lysere vri nå mot sommeren. 🙂 Det verste med frisøren for meg er å henge med hodet i den vasken, føler jeg skal brekke nakken… Skal til frisøren snart jeg også, etter et år uten…

  2. Så deilig med en “bli ny dag”🙂 Både klipp og farge var nydelig. Skjønner godt at du er fornøyd. Du skinner og ble fantastisk fin❤

  3. Nå ble du skikkelig “snasen”. Utrolig hvor mye en god klipp og ny farge kan gjøre! Du har flott og tjukt hår! Likevel trenger det jo å bli stelt litt ekstra med i blant. 🙂

      1. Det kan jeg tenke meg, skulle vært hos frisøren jeg også. Det har jeg sagt i over 1 år nå, men nå tar det helt av med smitte her så jeg får vente enda en stund ❤🤞

  4. Du ble superfin 🤩 kler det veldig godt. Lillegutt ble tøff med farge i håret 🥰💙 Kos deg med Grand Prix 💙 Heier på TIX 🤩🇧🇻

  5. Nydelig hårfarge og frisyre til ei Nydelig dame.
    Ikke rart at gutten ble fornøyd også.

  6. Det ble dessverre med en 18 plass for “TIX”, men du ble uten tvil en vinner. Så fin du ble, ingen tvil om at du har en dyktig, og ikke minst snill og god frisør. Ønsker de en fortsatt fin pinsehelg.👍☺✂️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *