Takk kjære barn

Categories Blogg

Når livet blir uholdbart er dere der,

med kjærlige hender plukker dere meg bestandig opp.

Med trøstende ord gir dere meg lys i mørket,

og gjennom øynene deres lyser det ubetinget kjærlighet.

 

Når jeg gråter gjør jeg det ofte alene,

men noen ganger blir sorgen for stor.

Da kommer dere med blanke øyne,

og vi gråter sammen over livet som var.

 

Jeg vet hvor vondt dere har det,

for smerten deres lager spor i mitt hjerte.

Dype sår som aldri forsvinner,

arr som aldri vil gro.

 

Mammaen deres er blitt borte,

igjen sitter et tomt skall.

En kjærlighet dere nå mangler,

en kjærlighet jeg aldri mer kan gi.

 

Jeg sier det om og om igjen,

men jeg klarer ikke overføre den.

Aldri mer skal jeg få holde rundt dere,

og jeg ser hvor vondt det er.

 

Dere savner meg og jeg savner dere,

jeg bare håper jeg holdt dere nok når jeg kunne.

For nå kan jeg ikke lenger,

og det gråter jeg for hver eneste kveld…

16 kommentarer

16 thoughts on “Takk kjære barn

  1. Kjære dæ! Du gir så mye kjærlighet, så utrolig mye❤️

    Skulle så ha lindret sorgen og smerten, men ordan min rekker ikke til 🌸

    Æ e her🌸

  2. Andres ord blir fattige her, men det betyr overhodet ikke at vi ikke har noe vi vil si til deg. Kunne jeg bare ha vært der, holdt rundt deg og gitt deg en stor varm klem, tror jeg ikke noen av oss hadde behøvd å sagt et ord….❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  3. Du gir så mye kjærlighet med dine ord ❤️ Her sitter jeg med tårer i øynene, og jeg sliter med å finne noen få passende ord å skrive. Hvor mye krefter du bruker på å formidle alle dine velformulerte tekster klarer jeg sikkert ikke å forestille meg. Dyp respekt og masse varme kjærlige tanker sendes til deg og familien ❤️

  4. vakkert og sårt skrevet. Du oser av kjærlighet, selv om du ikke holder. Det kjenner de nok, barna, og de som skal motta. Man kan holde rundt folk med kjærlighet, selv om hendene ikke gjør det <3

  5. kjære Vivian..du er helt utrolig.Du skal vite det,at du gir mer enn du aner.hver gang jeg leser her,kan jeg le,gråte og tenke nytt.du gir oss mange tanke vekkere.
    Det er hjerteskjærende at du skal lide sont.Jeg leser mye Bibelen. den har gitt meg mye..Jesus sier: jeg er veien,sandheten og livet…det tenker jeg på når jeg har det som verst..og det har hjulpet meg mye..du har en fantastisk gave å sette tanker på alt.takk for jeg får være med å lese dine innlegg..mange klemmer fra meg..ha en riktig god helg <3 <3 <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *