Takk…

Categories Blogg

Det er når livet blir vanskelig at man ser det, hvem som virkelig tåler å stå i stormen sammen med deg.
Jeg har kanskje ikke så mange nære venner igjen, men jaggu har jeg fått et svært nettverk. For jeg har fått alle dere, og det takker jeg høyere makter for hver eneste kveld.

 

Vi sitter her helt overveldet, daglig tar fremmede mennesker kontakt.
Fremmede mennesker med et hjerte så stort, fremmede mennesker som gjerne vil vise sin støtte.
Varme ord strømmer inn, kommentarer og private meldinger som gjør meg rørt. Igjen viser dere meg en omtanke så stor, igjen viser dere meg at jeg ikke er alene.

 

Tårene har vært mange i det siste, håpløsheten har holdt meg våken på natten. Tom for krefter ble jeg liggende i går kveld og lese alle deres ord, og for første gang følte jeg meg ikke alene der jeg lå i mørket.
Så mange mennesker, både fremmede og kjente, som var der sammen med meg. Et lite mørkt rom ble fylt med en varme, og igjen fikk jeg føle på en nestekjærlighet så stor.

 

Jeg tror jeg kan si med hånden på hjertet at jeg har verdens beste følgere, trofast står dere der på godt og vondt.
Det engasjementet dere viser gjør meg målløs, og noen ganger tror jeg nesten ikke det er sant.
Både meg og min mann er rørt til tårer, jeg vet hvor mye dette betyr spesielt for han. For han har følt seg veldig rådvill i denne saken, han vil så gjerne hjelpe men vet ikke helt hvordan.

 

Så når dere nå har engasjert dere om en innsamling til advokat utgifter så jeg hvor lettet han ble, for det har vært noe som har gitt han hodebry.
Så idag vil vi bare takke dere alle for den støtten vi får, vi har ikke ord nok til å beskrive hvor mye dette betyr.
Nå er det så mye som skjer her at jeg bare sitter å holder pusten, tusen takk til alle dere flotte gode mennesker…

Spleisen finner dere her: https://www.spleis.no/project/192509 

29 kommentarer

29 thoughts on “Takk…

  1. Har selvsagt støttet med noen kroner kjære deg!
    Veldig godt å få kunne bidra med noe konkret, jeg heier sånn på dere!

    Med ønske om en god helg til deg og gjengen din💛🌻

  2. Har lest bloggen din lenge, og må lese hver morgen selv om jeg ikke kommenterer. Vit at vi er mange som heier på deg, og familien i den tøffe kampen mot en kommune. Støtter spleisen til advokat og håper av hele mitt hjerte at dere vinner saken.

    1. Åååå kjære deg, vi fikk gaven din idag 💖Det var altfor mye kjære deg , jeg gråt og en liten gutt jublet, har sendt deg bilde på mail 💜Tuuuusen takk gode deg💖

      1. Den pakken tok sin tid å komme frem, men godt den endelig gjorde det. Nå håper jeg du kan holde deg varm i vinter ❤️ Og den figuren som Isak fikk er egentlig ment å feste på dashbordet i bilen (eller atv), eller bare leke med. 😉❤️❤️Klem fra Synnøve

  3. Stå på, ikke gi opp 💪vi er mange som støtter dere i kampen. Har selvfølgelig støttet dere på spleis. Ønsker dere en god fredag kveld 💜 klem fra meg ♥️

  4. Har gitt mitt bidrag nå, som du og dine så absolutt fortjener!!! Heia dere👏🏻👏🏻👏🏻

  5. Det e litt av en kamp du kjempe.. som egentlig skulle vært helt unødvendig 🥺 Æ heie masse på dæ og bidrar mer enn gjerne med litt til spleisen! 🥳

  6. En selvfølge å gi et bidrag, det er en sååå unødvendig belastning du og din familie blir påført!

  7. Kjenner du varmen som brer seg rundt dere? I dag må dere gi kroppen ro, og bare ta til dere at hjelpen drysser rundt dere. Nå skal skuldre ned, og magen skal ikke knyte seg.

    Denne helgen skal dere bare finne krefter. Er d mange meldinger så kan de vente, og svar når du har mer overskudd. Vi vet det har vært både en og to heftige uker for dere. Så tillat dere å gi kroppen og hodet fri, og nyt det er helg.

    God varm klem fra Synnøve 💖🌸💖

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *