Takk 💜

Categories Blogg

Tårene triller

små dråper blir til en elv.

De triller for et helt liv

små dråper for en sorg så stor.

Hele livet mitt på fire sider

livet mitt er blitt til ord.

Ord fra et liv som var

ord fra livet her og nå.

Jeg ser smilet mitt

en lykkelig familie.

For på tross av alt så er vi det

vi er lykkelig så lenge vi er sammen.

Takk Gunn for at du ville skrive om meg

takk for at du ville dele vårt liv.

For det betyr så uendelig mye for meg

det betyr alt.

For når livet er en kamp

så vil jeg gjerne dele.

Jeg vil så gjerne vise, at livet fremdeles består.

Så takk til dere som deler

min historie og vårt liv….

Bildet lånt fra Hjemmet

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Takk 💜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *