Takk

Categories Blogg

Julen ble ikke helt den samme i år , mange av oss sitter med en følelse av savn.

Stoler står tomme rundt om i vårt landstrakte land , mange får ikke feire jul med sine kjære.

Noen er blitt borte for alltid , alt som er igjen er minner og savn.

Andre kommer seg ikke hjem til jul , et virus knuste det håpet.

 

Jeg håper likevel dere har en god jul , en fredfull jul for dere alle.

Aldri har julen vært et større symbol , et symbol på håp og nestekjærlighet.

En nestekjærlighet som er så stor og mektig , en nestekjærlighet som jeg er så heldig å få oppleve hver eneste dag.

For jeg er en av de heldige , en av dem som får nestekjærlighet tilsendt hver dag fra alle dere.

 

For fem år siden trodde jeg ikke jeg skulle få oppleve en jul til , og i fjor trodde jeg det var over for godt.

Denne sykdommen har frarøvet meg mye , men til gjengjeld så har jeg fått mye i retur.

Takket være dere har jeg fått den største rikdom inn i livet mitt , takket være dere fikk jeg et nytt liv.

For dere har gitt meg muligheter jeg aldri hadde sett for meg , selv om begrensningene er store så har livet mitt fått en mening.

 

Dere gir meg styrke når jeg selv føler meg svak , dere gir meg håp når alt jeg ser er mørke.

Gjennom dere lever jeg som aldri før , dere har gitt mitt liv mening igjen.

Jeg kan ikke få takket dere nok , mine ord blir meningsløse uten dere.

Så når vi nå er i ferd med å legge bak oss et tungt år , så går tankene mine til dere.

 

Av hele mitt hjerte så ønsker jeg dere en fredfull jul , en jul fullstappet av julemirakler.

Måtte alle deres ønsker gå i oppfyllelse , måtte gledene komme til dere som perler på en snor.

Mitt største håp nå er at vi får vår hverdag tilbake , en normal hverdag med våre kjente og kjære.

Jeg derimot har fått mitt største ønske allerede , jeg får oppleve enda en jul med mine kjære og jeg får dele den med alle dere…

9 kommentarer

9 thoughts on “Takk

  1. Aller fineste deg ❤️
    Takk for at du byr på deg selv og alt rundt deg og takk for at minner oss på å være takknemlig for det vi har ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *