Sommer i Bergen 💜

Categories Blogg

Solen steiker fra en skyfri himmel. Heldigvis er det litt vind ute, ellers hadde det nok blitt for varmt for meg å sitte ute. Kroppen min liker denne årstiden. Jeg har mindre smerter og spasmene har avtatt litt. Det var sååå deilig å legge seg i egen seng i går kveld, jeg har sovet så utrolig godt, borte bra men hjemme best sier jeg bare .

Jeg måtte trekke meg innendørs, få en pause fra solsteiken. Det har skjedd noe med pigmentene i huden etter at jeg ble syk. Jeg blir knall brun i ansiktet, men på resten av kroppen blir jeg fryktelig plaget med soleksem. Spesielt hendene mine er utsatt. Så derfor kan jeg dessverre ikke tilbringe så lang tid i solen som jeg gjerne har lyst til.

Rettigheter :tegninger.no

 

Det var egentlig rett ut i morges, så jeg har vært ute noen timer. Isak var veldig glad for å komme hjem igjen. Hjem til lekene sine og barna i nabolaget. De har tatt seg ut som bare barn kan, hoppet på trampolinen, syklet og løpt. Det er herlig nå som det er tshorte vær ute, og de er nå så fine sammen.

Nå er min mann i full gang med dekkbytte på bilen, og da er det godt med en liten hjelper. For Isak må jo selvfølgelig være med. “Mamma, bare vent her du, jeg må bare fikse bilen din litt”. Det er slett ikke verst, så nå blir det nok sommerdekk på bilen skal du se, jeg har satt mine beste menn på saken 😎

arbeidsklær må til 

 

Planen er å grille idag. Vi må jo nyte været så lenge vi har det. Være mest mulig ute mens vi kan. Jeg håper det holder seg sånn lenge, for nå har det kommet meg for øre at svigerfar har planer om å komme for å hjelpe til med å male huset. Vi har planer om å male hele huset i en ny farge, noe jeg gleder meg stort til. Så måtte dette været bare holde seg.

Nå skal jeg komme meg ut igjen i finværet, spise deilig grillmat og bare nyte det å være til. Håper dere alle har det bra, og at dere nyter de siste timene av denne påsken, tenk, det er et helt år til neste gang…

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *