Siste dagen

Categories Blogg

Herlighet hvor fort tiden går, allerede er vi kommet frem til siste dag, og i morgen bærer det hjemover igjen. Tiden går fort i godt selskap, og det har vi hatt mye av. Det har vært noen fantastiske dager i flotte omgivelser i et nydelig vær.

Isak er tydeligvis sliten når dagen er omme, for han sover helt til åtte på morgenen, noe som er fryktelig deilig for oss voksne. Tenk at yi har kunne gå ute hver dag i bare det vi har stått opp i, tynne klær, verken boblejakke eller lue har vært nødvendig, det har vært den varmeste påsken på lenge, helt fantastisk!

Det ble faktisk i varmeste laget for meg i dag, jeg måtte sette meg i skyggen, men guri hvor deilig det er. I dag har vi tatt det hakket roligere, det har vært full rulle siden vi kom, så i dag skrudde vi bevisst ned aktivitetsnivået. Til og med Isak så ut til å sette pris det, han klagde ihvertfall ikke. 

Så idag har vi bare spasert en tur i sentrum her, vært på lekeplassen og spist is. Det var etterlengtet, en rolig dag med bare fokus på å nyte. Men dagen er ikke over, og vi har planer om å avslutte dagen med både trylleshow og disko, en perfekt avslutning på et perfekt opphold.

Det blir nå godt å komme hjem også, hjem igjen til sitt vante miljø, der alt er tilrettelagt for meg. Siden vi reiser i morgen, betyr jo det at vi får en fridag hjemme også, noe som blir godt. I dag kommer også min onkel og tante fra Hønefoss på besøk en tur. Siden det ikke var lengre biten, så kommer de altså hit for å hilse på, noe som er veldig koselig.

Nå skal vi bare freshe oss opp litt, jeg må blant løsrive meg opp fra den varme senga, så blir nok også vi klar for kveldens festligheter. Håper dere har hatt en strålende påske så langt, og nyt fullt ut disse siste dagene…

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *