Så var jeg alene…

Categories Blogg

Jeg følte meg slettes ikke i form når jeg våknet i dag, så typisk min uflaks.
Den eneste helgen når gubben ikke er her så skal jeg hangle, jeg håper inderlig dette ikke blir utgangspunktet for hele helgen.
Det ble en tidlig start for hele familien idag, flyet som min mann skulle reise med hadde avgang klokken 08.00.
Min datter hadde lovet å kjøre han mot at hun fikk låne bilen hele helgen, det er viktig å gjøre avtaler som alle kan leve med. Og fritt bruk av bil for en 18 åring er nok det ultimate lokkemiddelet, det blir ikke stort bedre enn det.

Så her våknet huset til liv før hanen galte, og 06.00 hadde alle forlatt huset.
Jeg hørte hvordan en skolegutt startet dagen med sang på badet, noe som tydet på at han var i godt humør.
Han gledet seg til å følge pappaen til flyplassen, og da spiller det ingen rolle hvor mye klokken er for han.
Hjemme lå jeg med en liten klump i magen, nå var det opp til meg og assistentene resten av helgen.

Dagen startet opp som en helt vanlig dag, bortsett fra at jeg visste denne fredagen ville bli uvanlig. Heldigvis har jeg alle barna rundt meg denne helgen, ja til og med min sønn som har flyttet ut skulle komme hjem idag.
Det betydde at jeg hadde mye liv og leven å se frem til, fullt hus hele helgen.
Akkurat det har jeg ventet på, jeg gledet meg til å tilbringe tid alene med hele ungeflokken.

Men denne formiddagen fikk jeg også en liten overraskelse i posten, to brev fra min gode bloggvenninne Vibbedille.
Nå visste jeg jo hva det var, jeg hadde nemlig kjøpt noen nydelige armbånd av henne som hun har laget.
Vibbedille prøver nemlig å tjene noen kroner slik at hun kan ordne tennene sine, og vi vet alle hvor dyrt det er å gå til tannlegen i disse dager.
Så jeg kjøpte tre nydelige armbånd av henne, de skulle bli julegaver til noen av mine kjære. Men til min store overraskelse lå det et fjerde armbånd i brevet, hun hadde nemlig laget et ekstra bare til meg.

Et Fuck ALS armbånd lyste imot meg når assistenten pakket opp papiret, og igjen kjente jeg hvordan varmen la seg rundt mitt hjerte.
Det var akkurat det jeg trengte i dag, og som vanlig kommer det små gleder når jeg trenger det som mest.
Så nå vil jeg oppfordre dere til å sjekke ut bloggen til Vibbedille, hun lager noen nydelige armbånd. Hun lager også armbånd etter deres ønsker, det er mulig å legge inn ønsker om både tekst og farge. Sjekk ut linken under så kan dere selv se noe av det hun har laget, jeg tror faktisk jeg må bestille meg noen til.

https://vibbedille.blogg.no/klar-ferdig-shop.html 

Plutselig gikk ytterdøren opp her, og inn kom hele gjengen.
En skolegutt kom løpende først inn, men tre søsken var hakk i hæl.
Duften av Taco fylte huset, og jeg var omringet av latter og glede. Så nå kan helgen bare begynne, denne kvelden tror jeg blir god…

9 kommentarer

9 thoughts on “Så var jeg alene…

  1. Får jo ikke lagt inn et bilde, men jeg fikk også brev i dag fra Vibbedille 😊. Vimser rundt med «Lady Bug» armbånd – i svart/rødt ❤️. Seriøs kontrast til dagens strikketøy, som er variasjoner av lilla 😂.

  2. Jeg har også forelsket meg i armbåndene til Vibbedille. Og har lagt inn en spesial bestilling. Fuck cancer trenger jeg nå etter å ha fått bekreftet en ny runde med kreft. Og Vibbedille tar det på strak hånd. Ønsker deg en fin helg sammen med dine barn. Håper formen tar seg opp.

    1. Så trist å høre Signe, håper virkelig det går bra 💜 Fuck canser er virkelig på sin plass, måtte det komme en kur mot alle disse sykdommene. Mange varme tanker til deg 💖

  3. Jeg går også med armbånd fra Vibbedille, PRIDE-armbånd, har ikke tatt det av meg etter jeg fikk det. Snuppen min fikk også. Vibbe er ikke bare dyktig, men klok og generøs dame 🥰

  4. Oj! Sitter her å blusher eg! <3
    Så gøy at de falt i smak Vivian 😀 Det gjør meg glad, og siden Signe også er her kan eg si at eg fikk nye bokstaver i hus i dag så Lilla FC blir laget i løpet av helga 🙂 (UFATTELIG trist at det nå er på`an igjen for deg Signe <3 )

    Høres ut som du får ei travel, men herlig helg Vivian 🙂 Kos deg masse!

    Go`klem Vibbedille

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *