Så var det søndag…

Categories Blogg

Det føles ut som om jeg har vært på fylla i to døgn nå, jeg sitter her i en tåke og vet knapt hvilken dag det er. Kroppen er full av smerter igjen selv om jeg egentlig skulle hatt en god periode nå, kreftene jeg så sårt hadde trengt har forsvunnet som dugg for solen. Jeg tåler ikke slike påkjenninger lenger, tanken på at jeg nå blir nødt til å kjempe enda en kamp gjør meg fullstendig utmattet. Det var ikke akkurat dette vi så for oss at sommeren skulle brukes til, jeg skjønte godt at gubben ville pakke bilen i går og bare stikke av.

Jeg ble liggende like lenge i dag, orket ikke tanken på at dagen skulle bli unødvendig lang. Dessuten hørte jeg fra senga at regnet fortsatt ikke hadde gitt seg, så da var det mer fristende og bli i senga under den varme dynen. Men til slutt tvang kroppen meg opp, etter så mange timer i den samme stillingen måtte gubben nærmest knekke meg ut av senga.

Heldigvis var ikke været så ille som det hørtes ut i fra senga, grå skyer og litt duskregn fikk vi tåle. En liten gutt trippet utålmodig rundt på gulvet når jeg kom ut i stuen, og det viste seg at gubben hadde hørt på meg når jeg foreslo at han kunne ta med seg en liten gutt på en sykkeltur i dag. Så etter at gubben hadde fått meg i godstolen forsvant far og sønn ut døren , gubben hadde bestemt seg for å slite ut en liten gutt. Ett par timer etter kom begge hjem igjen, og utifra tilstanden på gubben vet jeg ikke hvem som hadde slitt ut hvem.

For klokken 14.30 sovnet begge to på sofaen, og der ble de liggende den neste timen. Enda godt det er sommerferie, for jeg er stygt redd for at en liten gutt kommer til å holde det gående i kveld. Men det er nå deilig med slike dager, kunne styre selv hva vi bruker tiden vår på.

Jeg er fryktelig trøtt selv for tiden, kanskje ikke så rart når jeg tenker meg om. Heldigvis har jeg noe og se frem til i uken som kommer, og det begynner allerede i morgen. En venninne av meg kommer nemlig på besøk i morgen, og det gleder jeg meg veldig til. Det er en stund siden jeg har sett henne nå, korona har lagt en demper på det meste.


Men det jeg gleder meg aller mest til er fredagen, da starter nemlig ferien for fullt. Beitostølen blir første stopp, sammen med våre foreldre skal vi tilbringe helgen på hotell. Deretter går turen videre til Gardemoen hvor vi skal plukke opp min datter, hun reiser nemlig til Oslo i morgen og blir der til vi kommer. Det skal bli så deilig å komme oss bort litt, det tror jeg vi trenger alle sammen..

10 kommentarer

10 thoughts on “Så var det søndag…

  1. Håper det meste snur til det beste, vært mye for dere nå 🤔❤️ Ønsker dere en god ferie 💛🧡❤️

  2. Hei. jaaaa nå trenger dere ferie og jeg håper at den blir vellykka
    Prøv og legge dumme ting ifra dere.
    Dere får jo mest hyggelige meldinger.
    DET FORTJENER DERE SÅ ABSOLUTT 😍🤗🤗🤗🤗
    Kjekt at dere har med dere foreldre som sikkert er til god hjelp……ønske iallefall
    GOD FERIE😍🤗🤗

    1. Tusen takk Inga, ja vi er helt overveldet over den omtanken vi får💜Det betyr så uendelig mye for oss alle💖Riktig god sommer til deg også, måtte vi få mange solskinnsdager💜

  3. Jeg håper alt ordner seg til slutt 💜 ønsker dere flott og god ferie for det fortjener dere virkelig 💕 Nyt hvert minutt, ikke la alt dette trasige overskygge de gode stundene dere har sammen ♥️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *