Så var det over…

Categories Blogg

Det har vært så deilig med juleferie , dagene har glidd over i hverandre. Endelig kunne vi være en familie igjen , uten å tenke på at vi må ta hensyn til andre. Min kjære mann har gitt meg en trygghet så stor , når jeg har han ved min side så vet jeg at jeg er i trygge hender. Alle spenninger i kroppen forsvant , en stressfull hverdag eksisterte ikke lenger. Men i dag var den tilbake , og det med en pangstart. Jeg begynte allerede i går kveld med å planlegge dagen i dag , for jeg visste at jeg kun hadde assistent delvis av tiden.

Tre timer alene på formiddagen er ikke noe jeg er vant med , men alt går med litt planlegging. Heldigvis har jeg fortsatt noen barn hjemme , og de ble redningen i dag. Rettere sagt min datter ble redningen , takk og lov for hjemmeskole sier jeg bare. Noe godt kommer nå ut av denne situasjonen , og idag kom et virus meg til nytte.

Rettigheter: tegninger.no

Gjett hva jeg har gjort i dag? Joda , saumfart nettet på jakt etter et nytt familiemedlem. Men det må jeg bare si , for et engasjement dere har , jeg har fått så mange meldinger fra lesere som ønsker å hjelpe oss med letingen. Aldri hadde jeg trodd at innlegget mitt skulle føre til dette , det traff visst mer enn jeg trodde. Nok en gang føler jeg meg heldig , heldig som har så mange flotte folk i ryggen. Tusen takk for at dere engasjerer dere , det betyr uendelig mye for meg.

Jeg er nesten redd for å fortelle det , redd for å ødelegge noe igjen. Men i går kom jeg i kontakt med en ny oppdretter , en oppdretter som har drevet med avl og oppdrett av Chihuahua i en årrekke. Fire nydelige valper hadde hun nå fått , og hvis lykken er med oss denne gangen så blir en av de vår. Tiden vil vise hva som skjer , etter forrige hendelse så tør jeg ikke håpe på for mye. Men det gir oss i det minste et håp , og jeg er sikker på at en dag finner vi en ny liten firbeint venn som vi kan overøse med kjærlighet.

Gubben er tydeligvis ikke trøtt , aldri for trøtt til å plage

 

Det var ingen tvil om at overgangen fra juleferie til hverdag hadde tatt på , en liten gutt kom sliten inn døren her. De rolige juledagene er nå over , og det kunne jeg lett se når to smale øyne sto fremfor meg. Sutrete og lei dumpet han ned i stolen ved siden av meg , et lite sukk kunne høres fra en liten kropp. Så nå er vi igang , hverdagen kommer alltid like fort tilbake igjen. Nå får vi bare håpe på at en ny rutine kommer fort på plass , for selv jeg kjenner at dagen startet litt vel tidlig…

2 kommentarer

2 thoughts on “Så var det over…

  1. ❤️Da håper jeg inderlig at lykken er på deres side denne gangen, unner dere dette…koselig med en firebeint i familien🥰. Klem fra meg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *