Så var det onsdag??

Categories Blogg

Jeg har sovet bedre i natt , masken satt heldigvis på plass hele natten. Likevel var jeg helt i ørske når jeg våknet i dag , så i ørske at jeg trodde jeg fortsatt drømte når jeg plutselig hørte skriveren printet ut ark. Men jeg skjønte jo at det var min datter som holdt på , hun hadde heldagsprøve i Tysk i dag og trengte stikkordslisten med seg. Det var da jeg kom på det , en av blekkpatronene var tomme. Så der lå jeg i senga og sendte melding på Messenger klokken 07.00 om morgenen , hvis hun skulle skrive ut så måtte hun velge en annen farge enn svart på teksten.

Gubben var så snill å sende meg bilde av morgensolen…

Ja det de sier om at en mor aldri hviler kan jeg skrive under på , jeg har aldri vært mer tilgjengelig som jeg er nå etter sykdommen rammet. Soverommet mitt er åpent døgnet rundt , de vet hvor de finner meg til enhver tid. Men jeg ville ikke hatt det på noen annen måte , barna kommer alltid først uansett.

Denne dagen har egentlig vært hektisk av en eller annen grunn , noen ganger skjer det så mange uforutsette ting at jeg knapt nok henger med. Derfor gikk det litt rundt for meg når min datter kom hjem fra skolen , og hun kikket rart på meg når jeg plutselig spurte om hvilken dag det egentlig var i dag. Enkelte ganger går dagene over i hverandre , når man bare sitter hjemme som jeg gjør så er det kanskje ikke så rart. Men det som virkelig var årsaken til at det gikk trill rundt var en ny datamaskin , en ny datamaskin som en av mine sønner skulle bestille.

Hele formiddagen min har gått med til å lete etter datadeler , og jeg er på langt nær noen ekspert på det området. Min sønn har nemlig solgt sin datamaskin og har spart opp penger til en ny , og når min sønn kom og spurte om jeg kunne hjelpe til med å finne tilbehør så svarte mor som vanlig ja uten og tenke seg om. Så her har vi sittet og holdt på i flere timer , jeg har aldri vært så lettet før som når han trykket bestill idag.

Gutten på fjellet , lurer på hva han tenker på..

Ikke kan jeg si at jeg har lært noe heller , ASP , Asynkron og ATM sier meg fortsatt ingenting , ikke vet jeg om det var de forkortelsene han brukte engang. Jeg er bare glad de gangene jeg klarer å fikse feilene på min egen datamaskin , men jeg har foreløpig klart meg godt uten avanserte data betegnelser. Ja det var altså dagen min , denne onsdagen (??) har vært en smule uvanlig. Sliten er jeg også , alle disse timene i dataverden tok virkelig på. Så nå skal jeg lade batteriene med fotball kamp på TVen før jeg tar kveld , og håpe på at natten blir like god….

4 kommentarer

4 thoughts on “Så var det onsdag??

  1. Kjekt med ungdommer som kan hjelpe til 👍😄 Jeg spør alltid andre hvis det er noe med pc’n, dårlig på det selv 🤔 Fint bilde du fikk av morgensol 🌄☀️❤️❤️ Ønsker deg en fin dag i morgen 🌷🌷🍀

    1. Ja det er godt vi har andre som kan bidra på slike områder , selv om jeg gjerne vil klare det selv så er det godt å ha noen i bakhånd 💖Håper morgendagen blir god for deg også 💜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *