Så var det min tur…

Categories Blogg

Det blir dessverre ikke noe langt innlegg fra meg i dag, det har jeg ikke krefter til.
Jeg fikk sjokk i går når legen kom inn på rommet mitt, jeg hadde testet positivt for covid.
Hvor jeg har fått det må gudene vite, men i følge legen har jeg fått det nylig.

Jeg er temmelig dårlig, og det verste er alt slimet som jeg ikke får opp.
Ikke ligger jeg på riktig avdeling heller, de har ikke den kunnskapen jeg trenger.
Det er fryktelig slitsomt å være nødt til å lære opp alle når jeg er dårlig, ikke forstår de meg heller så jeg må skrive alt.

Det var alt jeg klarte i dag, nå krysser jeg bare fingrene for at jeg ikke blir verre. Ha en fin dag alle sammen, og nyt solen for meg og…

39 kommentarer

39 thoughts on “Så var det min tur…

  1. Det var nå skikkelig uflaks!
    Her er det også mange som har covid, men de registrerer seg ikke hos kommunen, så det er nok veldig mye villsmitte.
    Ønsker deg riktig god bedring og håper det viruset forsvinner fort, fort.🌸🦋Stor klem fra meg.🤗

  2. *Freser* De må da for svarte kunne finne et menneske på et sjukehus som kan hjelpe med å få opp slimet !!! Du må jo bruke alt av krefter på å puste om det ikke fjernes 😢!

    Håper du får bedre omsorg i dag 🥰

  3. Uff dette var det siste du trengte nå. Det minste man må kunne forvente er at du får komme på riktig avdeling. Ille nok å være alvorlig syke i utgangspunktet om du ikke skal få denne ekstra belastningen med å ikke få rett hjelp.Ønsker deg riktig god bedring.🌺

  4. Oj Vivian <3
    Håper riktige personer infinenr ASAP
    og at du snart farter rundt igjen <3
    Tenker på deg og masse god bedring!
    Covid er no dritt!

    Go`klem Vibbedille 😀

  5. Uff, dette trenger du ikke. Håper du får tilsyn av noen leger som har den nødvendige kunnskapen. Ønsker deg masse god bedring 💜 god bedring klem fra meg ♥️

  6. God bedring ❤tenker på deg. Håper du får all den hjelp du trenger.
    God bedring klem

  7. Nei nei, dette var dårlige nyheter. Skal nyte hver solstråle for deg, og sende masse varme tanker din vei fineste Vivian.❤️

  8. Dette var det siste du trengte nå🥲❤ masse god bedring håper du får det lett og at du får hjelpen du trenger nå klem fra meg ⚘

  9. Uff. Bruk kreftene på deg selv, genr krefter og få tak i de riktige legene og fysioterapeuten. Om du ligger på feil avdeling så kan ekspertene komme til deg.
    Covid er nok over alt nå. God bedring

  10. Åhhh akkurat som om ikke du har nok , dette var skikkelig leit og covid er heller ei å spøke med for mange, så håper du får beste hjelpen og blir kvitt covid fort. Klem fra Mona 💜

  11. Uff det kunne du jo ha fått sluppet unna synes jeg 😘
    Håper du får en lett variant ,men det slimet er vel ikke så lett å komme unna med corona, føler alle får det. Masse god bedringsklemmer til deg.
    Det er nok desverre en del corona rundt omkring nå. Har selv sluppet unna men det kommer vel en dag.

  12. Å Vivian, tenker masse på deg og håper du får god hjelp og raskt blir bedre av den bedritne corona’en.
    Leste boka di nå i sommer og tårene trillet og smilet kom frem innimellom også- sterk historie og bra skrevet.
    God varm klem sendes din vei <3

  13. Det er vist ikke grenser for hvor mye du må tåle, det var jommen hardt nok for meg som er så nogen lunde frisk….hostingen var verst! Håper du slipper snillere unna❣️Jeg beundrer deg virkelig…. Skjønner ikke hvor du tar kreftene fra! Ønsker deg alt god💐🌸❤️

  14. Fikk Covid i sommer jeg også. Trodde jeg var en av de som ikke skulle få det. Men det er OVERALT. Jeg synes det var skikkelig leit at DU skulle få det. Ønsker deg masse god bedring, at du får et mildt forløp, og er bedre igjen fort. <3

  15. Kjære deg, huff, dette er så ugreit det er mulig å være. Å være dårlig, og ikke få kommunisert sånn du har behov for, tapper deg for de kreftene som du trenger til å kjempe. Kan ikke en assistent komme og hjelpe deg litt personlig på disse tingene? Når det gjelder slim så vet jeg at sykehus har apparat til å suge opp. Spør etter det om du sliter med å få hostet det opp.
    Alle de beste tanker og ønsker for at du raskt er på bedringens vei. Prøv å hvil, sov og lade deg opp så godt du klarer. God bedring, fine du🥰

  16. God bedring, fineste du – og som jeg vet jeg har skrevet til deg før når det har røynet på; husk at du i hvert fall alltid har en kjempe-heiagjeng her inne❤️Og ikke minst, at du er tøffere enn toget! Sender deg alle gode tanker og ønsker som finnes, og håper inderlig du får all den hjelp og ivaretakelse du trenger 🤞🏻🍀💞

  17. God bedring, kjære deg! ❤️Håper det er av den mildere varianten. Frykt er ikke bra for deg, prøv å ha tillit og la den ri over. Frykt er nok noe av det som dessverre gjør folk sykere enn de hadde trengt å bli ved Covid. Den nye varianten kan gi seg forholdsvis raskt, har hatt 3 ganger og mildest var den nå i sommer. 2 uker og alt er over, det verste la seg etter 2 dager. Kanskje fysioterapeuten din kan komme og hjelpe deg? Masse lykke til 🌸

  18. Uff, kjenner bare folk som har fått det lett, men du er jo i en helt spesiell situasjon. Håpet du får hjelp og at dette går bra ♥️♥️♥️♥️
    Du har jo vært redd for dette i flere år. God bedring ♥️♥️♥️

  19. Tenker på deg i dag.
    Håper du blir raskt frisk av korona – og får mange gode dager.
    Du som er en av de mest “oppegående” jeg har møtt –
    Møtt her i denne blogg-verden.

    Så plutselig at du har skrevet bok. Bestilte den på mail i dag 🙂

    MinsteBror-godbedringKlem.

  20. Håper onderlig du går hjrlp med slimet i dagz. Det høres foreferdelig ut. God og rask bedring, kjære deg!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *