Så var dagen her…

Categories Blogg

I flere uker nå har jeg gruet meg, klumpen i magen blir større bare jeg tenker på det.
Tenk å grue seg så mye til 35 minutter, men det viser vel bare hvor viktig dette er for meg. Det handler tross alt om mitt liv, min rett til å leve slik jeg ønsker.

 

I dag er det 18 Oktober, og nå er det bare timer igjen.
Klokken 14.15 sitter vi i vårt livs viktigste møte, vår fremtid står på spill.
Vi har nemlig klart å få en liten halvtime med Byrådslederen, og aldri har en halvtime betydd så mye.
Livet mitt, livet vårt, alt vi ønsker er frihet.

 

De siste ukene har jeg konstant hatt en klump i magen, en uro som har holdt meg våken om nettene.
Jeg tror ikke de forstår hva vi nå går igjennom, de forstår ikke frykten vi sitter med.
Stabilitet og trygghet er det viktigste for meg, assistenter som kjenner meg inn og ut gir meg nettopp dette. Men nå står alt i fare, redselen er større enn noen gang.

 

Jeg håper på handling i dag, jeg håper Byrådslederen ser vår side av saken og får stoppet denne galskapen.
For det kan hun nemlig, er det noen som kan få til en forandring så er det henne. Men det jeg også håper er at hun ser at noe må gjøres med systemet, for det er for galt at dersom BPA ordningen ikke fungerer så skal vi ta til takke med en enda dårligere ordning.

 

Nå sitter jeg bare her og teller minutter, mens jeg krysser fingrene for at vi får sagt alt vi har planlagt å si.
Så idag må dere sende gode tanker ut i universet på mine vegne, for det trenger vi virkelig i dag…

21 kommentarer

21 thoughts on “Så var dagen her…

  1. Masse masse lykke til i dag .Eg skal kryssse fingre og tær for dere i dag 🤞🏻💪🏻❤️

  2. Nå er halvtimen din snart over og jeg håper virkelig dere rekker å få formidlet alt dere ønsker på den korte tiden. Krysser fingre og heier på dere. Klem

  3. Håper dere møtte et menneske som er villig til å rette opp i uretten dere er blitt møtt med lenge nå. Jeg krysser alt jeg har for at du og din fine familie skal slippe å kjempe mot et system som er så firkanta. Det dere opplever er bare så urettferdig!
    Goklemmer fra meg!<3<3<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *