Så nærme men likevel så langt ifra

Categories Blogg

Når jeg minst aner det kommer det , små spørsmål som setter meg ut.

Din redsel kan sjelden sees , men når den kommer treffer den meg hardt.

En stor sterk mann ser på meg med sorgmodige øyne , redselen for å bli forlatt er stor.

Livet er blitt usikkert , tre små bokstaver ødela en fremtid som skulle bli så god.

 

“Kan du ikke bare bli frisk”, en tåre blir et symbol.

Et symbol på alt du har mistet , et symbol på alt du har tapt.

Jeg savner deg kjære”, et savn kan høres i en lavmælt stemme.

Alle våre planer ble borte , alt vi har igjen er redsel og sorg.

 

Bestandig er du der , ved min side står du støtt.

Hver dag gir du meg trygghet , dine egne behov skyver du bort.

Du jobber 200% hver dag , og du gjør det kun for meg.

Men når stillheten kommer ser jeg det , da slipper du det ut.

 

Sammen med deg kjære er jeg alltid trygg , du leser meg som en åpen bok.

Vår bok har mange kapitler , og flere skal det bli.

Men sidene våre er ikke lenger blanke , drømmene forsvant.

Redselen tok over , håpet ble blåst ut.

 

Hver kveld ligger jeg alene , savnet er stort.

I en etasje over ligger du , alene ligger også du.

Lengselsen sitter i fire vegger , vi føler på det begge to.

I en stille stund føler vi på det , vi har aldri vært nærmere men vi er likevel så langt ifra…

6 kommentarer

6 thoughts on “Så nærme men likevel så langt ifra

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *