Rett og slett en perfekt dag 💜

Categories Blogg

I dag hadde mor selv bestemt at dagen skulle tilbringes med gøyale aktiviteter. Det skulle ikke tilbringes en dag til inne, idag skulle vi på utflukt. Jeg fant ut i går kveld at vi måtte gjøre noe annet enn å bare trave rundt i gatene her, gjøre noe spennende med Isak for en gangs skyld. Bonusen ble at storesøster også ville være med, så idag gikk turen til Akvariet.

Gjett om det var en gutt som var lykkelig. Det var både krokodiller, sjøløver, edderkopp, slanger og fisker i alle slags fasonger og størrelser, ja noe for enhver smak. Han gikk fra det ene rommet til det andre med øyne store som tinntalerkner, dette falt i smak kan du tro.

Dette er en plass jeg ihvertfall kan anbefale for folk som sitter i rullestol. Så god plass og virkelig tilrettelagt for oss ikke gående. Det var så enkelt å manøvrere seg rundt at det var en fryd. God plass er det også, så man slipper å gå oppi folk, eller i mitt tilfelle, være redd for å kjøre på noen.

Det hele toppet seg når showet med sjøløvene startet. Han hadde ikke tid til å sette seg ned, han fulgte med fra første stund, og lo frydefullt når sjøløvene hoppet høyt. Det er så deilig og se at han koser seg, det betyr alt for meg nå som situasjonen er som den er. Men herlighet, jeg koste meg minst like mye selv, artig for både store og små.

 

Det ble litt av en dag, men vi måtte jo få i oss mat etterhvert. Da ble valget enkelt, min datter ville ha Biff så da falt valget på Egon. Det gjorde godt med litt påfyll etter å ha trasket rundt noen timer, og maten gikk ned på høykant. Ekstra hyggelig var det at min lillebror og fruen også kom innom, det gjorde middagen perfekt.

Denne dagen har vært helt vidunderlig. Den startet vidunderlig og ender perfekt. For nå er det fotballkamp, heia Norge, og vi skal tilbringe resten av kvelden rundt Tv skjermen, kanskje ikke så rart at Isak sovnet på sofaen her, han har hatt en dag med mange inntrykk.

Håper dere også har hatt en fin dag, god kveld i stua og Heia våre norske jenter… 

2 kommentarer

2 thoughts on “Rett og slett en perfekt dag 💜

  1. Barns glede og entusiasme smitter over på oss voksne,der er bare såååå herlig.Håper dere får mange slike gode dager😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *