Redselen dukket opp…

Categories Blogg

Panikken grep meg i morges

jeg prøvde puste dypt.

Jeg merket det allerede inatt

noe var på vei.

 

 

Natten har vært dårlig med lite søvn.

Mareritt har preget drømmene

noe som kanskje ikke er så rart.

For jeg klarte nesten ikke bevege hodet når jeg våknet

nakken var blitt stiv.

Hodepinen var dundrende

og kroppen var ikke god.

 

Angsten kom som en flodbølge

redselen grep om meg.

Jeg vil ikke bli syk , ihvertfall ikke nå.

For på tross av alle forhåndsregler som vi har tatt ,

så vet vi jo ikke.

 

 

Huset er jo fullt av folk

assistenter som skal bidra så godt de kan.

Feber har jeg også, selv om den ikke er høy.

Men elendig føler jeg meg

og det gjør meg redd.

 

 

Nå har jeg kastet innpå med både det ene og andre

men formen er elendig.

Jeg krysser alt jeg har for at dette er forbigående

og at kroppen innhenter seg raskt.

 

 

Men engstelsen er der

jeg er urolig til sinns.

Dette var ingen god start på helgen

men vi får håpe det blir en bedre dag imorgen….

15 kommentarer

15 thoughts on “Redselen dukket opp…

  1. God bedring, Vivian. Bjørn fikk også feber, og har måttet ta antibiotika. Og måtte ta koronaprøve, selv om feber var eneste symptom. Det var ikke det, og vi kunne senke skuldrene bitte litt igjen. Tenker på deg og ønsker at feberen bare letter og at vi alle kan slutte å bli så veldig påvirket av koronapandemien. Klem herfra. Du beskriver redselen så godt. Jeg bruker munnbind hele tiden nå og kan ane hvor slitsomt det er å ikke få puste godt.

    1. Åååå nå måtte jeg tørke en tåre Lise , jeg ble så lettet over prøvesvaret til Bjørn 💜💜Min logiske halvdel sier at dette bare er noe forbigående, men engstelsen slipper likevel ikke taket. Ta vare på deg selv også opp i dette kaoset Lise, jeg tenker på dere hver dag. Håper dette blir kortvarig for alle sin del 💜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *