Plassen i mitt 💜

Categories Blogg

Kom la meg ta deg med

Til et lite hus blant trærne et sted 

Opp en bakke og bort en vei

Om du leter litt, ja da finner du meg

 

På toppen av en bakke

Ved bekken der borte

Med en farge så grå , og hvite karmer

Der er du velkommen, heng gjerne av din skjorte 

 

Kom, bli med, bli med 

Til et bortgjemt sted

Der lykken gror

Hjem til meg, ja der vi bor 

 

Et lite hus

Men der hjertevarme bor

Der blir du møtt av

En familie så stor

 

Ikke mindre enn seks stykker 

Fra høy til lav

Der latter og gleden er stor

Ja der kjærligheten bor

 

Med en omtanke så varm

Og en vilje kan du tro

Der finner du meg 

Der er det trygt å bo…

 

 

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Plassen i mitt 💜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *