Over all forventning

Categories Blogg

Jeg kan nesten ikke tro at det er sant , jeg måtte be gubben gni meg i øynene når jeg så det.

For tenk at min bursdags innsamling skulle ta sånn av , det hadde jeg aldri trodd.

Nå er det kun en dag igjen av innsamlingsaksjonen , og jeg sitter her helt overveldet.

Over 16000 er blitt samlet inn , og det er kun takket være dere.

 

Noen av dere husker kanskje et arrangement jeg var med på å organisere i fjor , et fakkeltog ble arrangert.

Rett før jeg ble innlagt på sykehus så rullet jeg inn på festplassen , og den dagen glemmer jeg aldri.

Hundrevis av fakler ble ført rundt lille lungårsvann , hundrevis av mennesker hadde jeg i ryggen.

Både kjente og ukjente mennesker kom for å gi sin støtte , og jeg som var så redd for at ingen ville dukke opp.

 

 

Det ble ingen fakkeltog i år , men en innsamling ble det likevel.

Og selv om jeg i år samler inn fra godstolen så viser dere det igjen , dere står bak meg uansett.

Tenk at denne innsamlingen har nesten samlet inn like mye som den i fjor , det er utrolig det!

Jeg kunne ikke ha vært lykkeligere her jeg sitter , for hver en krone gir meg et håp.

 

Så igjen tueen takk , takk for at dere bryr dere.

For det gir meg et håp , et håp om at det en gang kommer en kur som kan vaske ut tre små bokstaver engang for alle…

 

Håp om en kur

7 kommentarer

7 thoughts on “Over all forventning

  1. Dette var kjekt å lese. Hadde jeg vist om dette ville jeg gjerne stil opp i fakkeltoget. Det gledet meg å se at så mange møtte frem 🙂 For som du sier. Du fryktet at ingen kom, så kom det så mange. Igjen utrolig kjekt å lese 🙂

    1. Ja det var helt fantastisk Raymond , tårene strømmet når jeg så hvor mange som dukket opp 🧡Jeg håper på en mulighet til neste år , nå må bare korona forsvinne så vi kan starte planleggingen om et nytt fakkeltog 😊

  2. Så godt å se og lese at mange støtter deg❤️. Leser bloggen din hver eneste dag, sjøl om jeg ikke skriver kommentar. Tenker på deg deg❤️

  3. Finnes det noen måte å vippse til innsamlingen din? (Er ikke komfortabel med å betale via Facebook, men vil gjerne bidra)

    Må si igjen: for en dame du er! Du imponerer meg hver dag jeg titter innom bloggen. Og selv om du kanskje ikke alltid syns det selv så har du en utrolig styrke og en evne til og bruke hjernen din på aller best mulig måte.

    Ønsker deg og dine en fin kveld.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *