Oooops!!

Categories Blogg

Nå er det kommet meg for øre

Avstemningen er ikke stengt!

Kategorien folkets favoritt er det mulig å stemme på til den 17.01!

Så til alle dere som nå sitter avslappet i sofaen

Vi må mobilisere!! 

Finn frem mobil og nettbrett

Datamaskinen må på i en fart!

Her må det stemmes!! 

Ja om dere vil da selvfølgelig

Stem på din favoritt!! 

Så nå må vi spre budskapet på ny! 

Så del, del, DEL!! 

Vi må jo prøve

og ta Vixen med storm!

Hjelp meg med å spre budskapet

om en ubarmhjertig sykdom så stor!

Sammen kan vi klare det

Nå skal vi sette ALS på kartet en gang for alle!!

Så STEM!! Du kan stemme her!  

16 kommentarer

16 thoughts on “Oooops!!

  1. Har stemt (opptil flere ganger). Krysser fingre (og tær) for at du vinner. Jeg synes at du er helt rå. 🙂

  2. Jeg har stemt en hel haug! Men, plutselig i gåt eller forrigårs kom det opp rød tekst som stod jeg ikke kunne stemme mer. Mulig det er et ‘tak’ pr.ip-adresse?

  3. Stemt, stemt, stemt
    👍 👍 👍

    Håper inderlig at du vinner!
    – men å nå fram til nominert gruppe .. det er jo en seier i seg selv .. som du selv har skrevet!

    Gleder meg til å følge med på hva du formidler fra Osloturen.
    Og ikke minst;
    – fordi du skriver, og beskriver, så levende fra hendelser og episoder i hverdagslivet,
    undrer jeg mest på hvordan gubben din klarer seg under det offisielle opplegget.
    Deg er jeg ikke så bekymret for.

    Med de aller beste ønsker om en tur som skaper mange gode minner for deg/dere ..
    – og gode bloggskriverier
    🤞👍👌👏

  4. Måtte skynde meg å stemme før jeg kommenterte. Og melde videre at det måtte stemmes.

    Heier deg frem hele veien fra rød løper til scenen👏👏👏

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *