Nettsurfing er farlig…

Categories Blogg

I dag hadde jeg bestemt meg , nå kunne jeg ikke utsette det lenger. Jeg blir nemlig livredd hver gang assistenten river av meg dyna , for hver dag som går så blir jeg litt mer sjokkskadet. Ja jeg tuller ikke når jeg sier at jeg egentlig burde vært innesperret i en dyrepark , side om side med orangutangene hadde passet perfekt. Hjemmesykepleien lurte et øyeblikk på om hun måtte finne frem gressklipperen , to barberingshøvler kom litt til kort idag.

Synet av to hårete legger var nok til å skremme livet av enhver person , plutselig skjønte jeg hvorfor en firbeint liten tass var så begeistret for beina mine. Han må jo ha trodd at jeg også var dekket av pels , det forklarte den plutselige trangen som en firbeint tass har hatt i det siste. Parringslysten hos en liten tass har nemlig vært på topp i det siste , og det er kun mine bein som har fått gjennomgå. Jeg overdriver ikke når jeg sier at selve barberingen tok en time , en assistent og en pleier jobbet til svetten silte.

Nesten ett år siden sist

Lettet pustet de ut når jobben var unnagjort , men den som var mest lettet var meg. For nå slipper jeg og starte dagen med sjokk , jeg slipper å flytte inn i et spesialtipasset bur i en dyrepark et sted. Dette var det gubben som truet med , hvis jeg ikke gjorde noe nå så skulle han personlig ringe til Kristiansand dyrepark. Men nå håper jeg gubben blir fornøyd , men forstår han gjør jeg , for når kjerringa har mer hårvekst enn gubben har på hele kroppen så sier det sitt.

Ja det ble starten på min dag idag , men jaggu var det verdt det. Aldri har jeg sett finere legger før , og med et smil som gikk helt rundt ble jeg plassert i godstolen. Med datamaskinen fremfor meg begynte jeg dagen , og etter det første innlegget var publisert kunne jeg fortsette min jakt på hagedekorasjoner. Det er som overskriften tilsier , nettsurfing er livsfarlig. For meg er det lommeboka som får gjennomgå , selv om jeg alltid sjekker prisen før jeg bestiller så blir det alltid litt mer enn antatt.

Men idag slapp jeg og betale for frakten heldigvis , det holdt med å sende assistenten på butikken. Rett før jul i fjor så kjøpte jeg nemlig noen små juletrær , de ble plantet i hver sin kasse og plassert fremfor døren. I tillegg kjøpte jeg noen batteri lys som jeg festet på trærne , og de var så fine der de sto og lyste. Men nå er det jo vår , julen er for lengst over. Likevel er trærne like fine , men ikke helt det du forbinder med vår og sommer kanskje.

Ikke ville jeg kaste de heller , håpet er at de står seg helt til jul igjen. Men noe måtte jeg finne på , dekorere de så de ble litt mer vårlige var min første tanke. Det var da jeg kom over de , små søte sommerfugler med lys i. Solcelle så klart , de var akkurat det jeg var på jakt etter. Egentlig ville jeg ha åtte stykker , men på butikken i Åsane hadde de bare fem. Heldigvis hadde de flere inne i byen , og ved hjelp av en snartenkt assistent så reserverte hun ytterligere tre stykker. Men hun kom hjem med de fem hun fikk tak i , og når jeg fikk se de var de like fine som jeg hadde sett på bilde.

Hengende solcellebelysning

Så nå gleder jeg meg til hun har hentet de andre i morgen og vi får hengt de opp , jeg er ekstra spent på hvor mye de lyser når kvelden kommer. Nå gjenstår det bare å få gubben igang med å støpe blomster kasser , jeg ser frem til å plante enda flere blomster rundt omkring…

6 kommentarer

6 thoughts on “Nettsurfing er farlig…

  1. 😂😂😂
    Jeg bruker å si at jeg legger om til vinterpels samtidig som gubben legger om til vinterhjul 😂

  2. Åååå de var fine!!
    Eg perlet noen sånne Dragonfly i fjor i selvlysende perler som eg festet til den store eføyen ute 🙂 Ble ganske søtt 🙂 Muligens eg må lage noen flere i år. Nettshopping er gøy, men akk så farlig(?) haha

    Kos deg!
    Vibbedille

    1. Ja tviler ikke på at de var fine , du er jo en kunstner med perler😍Gleder meg til å henge de opp i morgen , og se hvor mye de lyser opp. Gubben er helt oppgitt her , han kommer hjem til nye ting hver dag 🤣

  3. Åh så fine de er!!! Hvilken butikk finnes de i? Her er jeg nettshoppinpper, og etterhvert blitt godt kjent med de som kommer medhjemlevering. Men unnskylder meg med at jeg ikke er ute i butikker og handler. Men jeg har sånn innebygget glassterrasse, og der hadde d vært fint med slike fargerike sommerfugler 😍 så tips hvor jeg kan bestille tas imot med stooort takk 😉👍

    1. Chlas Olsen Synnøve , ikke var de dyre heller 😍Hadde egentlig tenkt å få de opp i dag , men det har skjedd så mye at det får vente til i morgen💓😁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *