Når tre små bokstaver kommer i veien…

Categories Blogg

Med en svak stemme prøvde jeg , prøvde å få deg til å forstå.

Men din stemme er sterkere , mine ord forsvant i dine.

Du var kanskje lei , tålmodigheten var på bristepunktet.

Mitt budskap nådde ikke frem i dag heller , og igjen kom tårene.

 

Jeg ville så gjerne bidra , gi noen gode råd som kanskje kunne hjelpe.

Men du hadde mer enn nok med ditt , mine råd ble mer til bry enn nytte.

Alt jeg ville var å være en mor , men igjen kom jeg til kort.

Jeg talte for døve ører , og igjen kom tårene.

 

Timene går og jeg biter det i meg , for det siste jeg vil er å være til bry.

Deres behov vil alltid komme først , jeg er blitt vant til å vente.

Jeg prøver å velge de riktige tidspunktene , jeg spør aldri om hjelp når det ikke passer.

Men av og til passer det aldri , og igjen kommer tårene.

 

Ja noen ganger blir jeg bare sint , rasende over en håpløshet så stor.

Noen dager føler jeg meg bare i veien , uansett hva jeg gjør så blir det bare feil.

Inni meg raser følelsene , frustrasjonen fyller hele min kropp.

Jeg ser hvor slitne de er , men jeg kan ikke gjøre annet enn å la tårene trille.

 

Jeg blir så sint når jeg ikke strekker til , frustrert over at jeg ikke klarer lenger.

Frustrert over at jeg ikke har krefter til å rope ut , frustrert over at ordene stokker seg hver gang jeg prøver.

Frustrert over at tårene alltid kommer i veien , frustrert over at jeg ikke klarer å styre mine egne følelser.

Så ja noen ganger blir jeg sint , så sint på tre små bokstaver at tårene kommer..

 

26 kommentarer

26 thoughts on “Når tre små bokstaver kommer i veien…

    1. Gratulerer så mye med andreplassen, det er helt topp 👍🥰 Det viser din fantastiske ståpåvilje, viser også at du er et fantastisk interessant menneske som MANGE følger 🤩👏🧡💛 Stå på videre Vivian 👍❤️ Håper du har det bedre nå og at kvelden blir god, stor klem ❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹

  1. Om du føler du har en svak stemme så har du i allefall en STOR, kraftig og ikkje minst viktig stemme på nett! Gratulerer med en vakker plassering på Topplista!! ❤️😘

    Go’ klem Vibbedille

  2. Gratulerer med 2 plass. Det er virkelig fortjent. Dette blogginnlegget kom fra ditt innerste. Skjønner godt at du blir sint og lei.
    Stå på og god helg.

  3. Sårt å lese! Men på bloggen har du en sterk stemme ❤ Jeg er ikke overrasket over hvorfor du gjør det så bra, du skriver sterkt og setter ting i perspektiv. Som mange har nevnt tidligere trenger vi en påminning om å se flere sider av en sak. En funksjonsfrisk og en syk vil se minst to ulike sider, og med en debatt kan vi minske forskjeller om vi evner å lytte til hverandre. Ta deg en liten pause, og så kommer du sterkt tilbake 💪

  4. Jeg har lyst til å gi deg en klem. Fikk tårer i øynene. Mine plager blir bare småtteri i forholdt til dine. Stor klem til deg!

  5. Jeg kan ikke klare å forstå ett hundre prosent den fortvilelsen og sorgen du føler, for det er du som er i det. Det gjør vondt inni meg fordi du har det vondt.
    En bittelite trøst fra meg er at jeg ser deg, og hører deg, tydelig!❤️Jeg leser kjærlighet og omsorg hver dag gjennom dine ord🥰Du har en sterk, høy og tydelig stemme, kjære, vakre deg❤️🌸

    1. Tusen takk kjære deg , du aner ikke hvor mye det betyr for meg å høre 💖Jeg Du og alle mine andre lesere betyr så uendelig mye for meg , dere gir meg ny styrke hver eneste dag💜

      1. Takk for gode ord❤️Vet du, du gir MEG styrke fordi du er nettopp deg. Jeg har mitt å stri med helsemessig, og er en kreftoverlever to ganger. Nå er det lungene som begynner å streike og smerter. Vi vet litt om å gå motbakk, og hvor skjørt det er… Livet blir så intenst, mye følelser, så mye en skulle orke, men ikke klarer, osv. Ja, du vet. Men, vi gjør så godt vi klarer hver dag❤️
        Nå sover du sikkert, og jeg håper natten blir god, og en ny og fin dag venter i morgen. Masse godhet fra meg🥰

        1. Åååå så trist å høre om dine helseproblemer Synne, men jaggu er du en surviver💖Det krever styrke å stå i det du har gjort og gjør , du er tøff💜Livet blir enda mer dyrebart når man innser at man står i fare for å miste det , hver dag vi får er en gave. Jeg håper du får mange dager fremover Synne , og at de blir uforglemmelige og gode 💖

  6. Gratulerer med topplassering i dag. Jeg gråter med deg i dag ❤️ Jeg hører stemmen din daglig på bloggen din. Du har så mye viktig å fortelle. Du er i din fulle rett til å bli trist,frustrert og lei deg. Jeg gir deg en stor og varm klem, fordi du er den du er ❤️

    1. Tusen takk Trude , og det kan jeg takke dere for 💖Det betyr så mye for meg at dere vil følge meg , dere gir meg ny motivasjon hver eneste dag 💜

  7. Gratulere så masse Vivian med andreplassen🥰 stemmen din høres!

    Du e virkelig i din fulle rett med frustrasjon og fortvilelse! Æ skal brøle med dæ❤️

  8. Dette var kjekt 2 plass !!!
    Den fortjener du virkelig
    Jeg leser hver dag
    Følger deg på både godt og vondt
    Du er virkelig en kone, mor., som de kan være stolt av
    Hva du har klart og hva du gir til.alle oss lesere😍😍
    Stå.på vi heier på deg🤗🤗🤗

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *