Når tiden stopper opp…

Categories Blogg

Jeg må innrømme at jeg ble redd når jeg fikk påvist covid, min største frykt ble plutselig virkelig.
Men jeg var ikke den eneste, frykten i øynene på min mann og vår lille gutt traff meg hardt.
“Skal mamma dø nå” visket han stille fra vinduskarmen, ordene hans fikk hjertet mitt til å briste.
Vi har pratet så mye om hvor farlig korona kan være for meg, og nå hadde jeg fått det.

“Du må komme hjem mamma, for hvem ellers skal gi meg lørdagsgodt” sa han like etterpå, igjen klarte han å få smilet mitt frem på tross av situasjonen.
I går følte jeg meg mye bedre, alle prøvene var fine. Jeg var spesielt glad for å se hvor fin metningen min var, for en frisk person skal den ligge mellom 95-97, og jeg har 95. Det må jeg si er ganske så bra for en som har hatt ALS i snart syv år, lungene mine er heldigvis sterke.

Familien er de eneste som får lov til å komme på besøk, uten dem her hadde jeg gått på veggene.
Jeg håper virkelig at det verste er over nå, men jeg vet at jeg kan plutselig bli verre igjen.
Jeg har ikke så mye krefter enda, men det skyldes nok lite matinntak pga kvalme.
Dette innlegget ble skrevet i går når jeg faktisk følte meg bra, og det er jeg glad for at jeg gjorde. For i dag er jeg elendig igjen, så nå håper jeg virkelig ikke dette betyr at jeg blir verre, for alt jeg ønsker meg er å komme hjem så fort som mulig…

15 kommentarer

15 thoughts on “Når tiden stopper opp…

  1. Barn har sin fine måte å takle vanskelige situasjoner. Sender deg varme tanker og håper virkelig at du snart må bli bedre.💕💖

  2. Håper, og tror, at dette skal du komme deg igjennom! Du har fått vaksiner, så selv i din tilstand, har jeg stor tro på at du kommer deg fint ut av dette. Tilstanden vil alltid svinge, uansett, hvilken tilstand man er i i utgangspunktet. Sånn er det når kroppen må mobilisere for å bekjempe et virus. Fortsatt god bedring til deg! ❤

  3. Meningen er bra! Jeg er nede på 95 relativt raskt når jeg ikke er i form. (Pga en medfødt hjertefeil)
    Virusinfeksjoner svinger raskt, begge veier.
    Krysser fingre og tær for at du snart er hjemme igjen.

  4. Klart både du og de som er så glad i deg blir redde. Håper og tror du blir tatt godt vare på og at vaksiner gjør susen! Vi er vertfall mange som tenker på dere alle mann ❤️

  5. Du er såå sterk 🐘selv om du er redd, min beundring for deg blir bare større og større . Du er så flink til å se de rundt deg i oppi all sykdommen ,utrolig ♥️. Stå på , bruk styrken din så er du snart hjemme igjen ♥️🌹♥️ Klemmer fra hjerte 😘😘

  6. 🙁 Det er så trasig med denne covid…. Og krysser fingre for at du er i bedring og ikke blir verre <3
    God bedring! klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *