Når teknikken svikter…

Categories Blogg

Ja i dag måtte jeg fjernstyres, nei oops, datamaskinen måtte fjernstyres, ikke meg altså 🤣Selv om det hadde vært litt kult om det hadde gått an, eller kanskje ikke ved nærmere ettertanke. Om jeg hadde kunnet blitt fjernstyrt, så vet jeg hvem jeg ikke hadde villet ha bak spakene, min mann. Han hadde virkelig fått det gøy da 🤣

Nei fra spøk til alvor. Jeg sto opp til en data som ikke ville lystre, og jeg prøvde alt til ingen nytte. Jeg er fullstendig avhengig av denne maskinen, så når den ikke fungerer så mister jeg en bit av meg selv, ihvertfall føles det sånn. For dette er min måte å kommunisere på, og nå ut til dere på. Mitt budskap og min historie stopper opp når datamaskinen ikke fungerer.

Derfor er det bra at jeg kan ringe kundeservice og de ordner alt på et blunk. Vel, når sant skal sies, så brukte de litt tid, men det viktigste er at det ordnet seg. Det er avanserte greier dette her, det er ikke bare bare å skrive med øynene . Innlegg på innlegg blir skrevet kun ved å bruke øynene. Det er helt utrolig at det er mulig, jeg har ihvertfall fått et nytt liv takket være denne maskinen.

Men nå er jeg blitt så vant med det, og hastigheten på å skrive har økt betraktelig de siste månedene. Det eneste av apper jeg ikke har, og ikke kan styre selv er Snapchat. Det er det eneste jeg savner, og det irriterer meg at den ikke kan installeres på data, men jeg har alt annet og får være fornøyd med det.

Rettigheter : tegninger.no

 

Idag bøtter det ned ute, et ordentlig drittvær eller bergensvær om du vil. Men jeg koser meg inne, med serier på TVen og noe godt i skåla . Det er utrolig hva en “salt banan” kan gjøre med humøret 😄Litt smågodt midt i uken skader ikke.

Det er om å gjøre å kose med det man har, og i mitt tilfelle, så ofte som mulig. Jeg spiser nemlig hva jeg vil, når jeg vil. Litt fordeler må jeg ha, slippe og tenke på vekta, slippe å kave etter den “perfekte” kroppen. For hva spiller det for noen rolle i det store og det hele, tvilsomt at du blir lykkeligere av å jakte på det uoppnåelige.

Nei, vær fornøyd med deg selv, kos deg med jevne mellomrom og ta vare på deg selv. Nå er både min datter og jeg sjokoladesyk, så vi måtte sende assistenten ut på oppdrag 🤗

Ha en fin dag, og tenk, imorgen er det en aldri så liten pustepause, det er fri 💜

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *