Når redselen melder seg på ny…

Categories Blogg

“Det er så godt når du er hjemme mamma” var det siste en liten gutt sa før han dro glad og fornøyd i barnehagen. Lite visste han at jeg var temmelig dårlig der jeg lå. Det som jeg trodde og håpet på var forbigående, ser ikke ut til å være det likevel. Så nå er redselen stor for at en ny infeksjon er på vei.

Jeg har nemlig feber, men siden jeg går på paracet fast så blir den nok litt kamuflert. Inatt har jeg svettet og frøse om en annen, det har ikke vært en god natt akkurat. Faktisk så svettet jeg sånn at bipap masken gled av, noe som medførte full panikk hos meg da all luften sivde ut ogdet føltes som om jeg ikke fikk puste. Heldigvis gikk alarmen på maskinen og min mann våknet, ja Isak våknet også.

Det er det eneste minuset med at vi alle deler rom, de få gangene nattesøvnen blir avbrutt.  Det er ikke så kjekt for meg å vite at jeg har ødelagt natten for to av mine kjære, men inatt hadde jeg ikke mye valg. Tenk, jeg var i seng litt over åtte i går kveld, helt utslitt var jeg. Fremdeles er jeg trøtt, det er tydelig at det foregår en indre kamp i kroppen min.

Nå bare håper jeg at det er noe som ordner seg selv, at jeg unngår en ny innleggelse, det er det jeg ber til høyere makter om nå. Det hadde vært en stor sorg for en liten gutt dersom jeg måtte på sykehus igjen, ja det hadde blitt en stor sorg for oss alle. Jeg orker ikke mer elendighet nå, nå kan vi vel få litt fred vel. Alt jeg ønsket meg var en fredelig førjulstid sammen med mine, og om det innebærer at jeg må holde meg innendørs resten av dette året, så er det en liten pris og betale.

Enda ligger jeg i senga, har ikke orket å komme meg opp enda. Jeg håper i det lengste at litt ekstra hvile skal gjøre susen. Så nå håper jeg dere kan sende ut gode tanker til universet, slik at jeg unngår enda et sykehusopphold. Er det ikke typisk at når jeg endelig har funnet roen hjemme, da skjer noe som setter meg ut av spill .

Men jeg krysser alt som krysses kan, og håper i det lengste at jeg har oddsen på min side denne gangen, for det eneste jeg ber om denne julen, er at helsa holder seg stabil, det er mitt juleønske…

PS : Nå fikk jeg beskjed om at de setter meg på antibiotika kur her hjemme, og håper at det vil ta knekken på problemet før det utvikler seg. Så da får vi håpe at dette er det som skal til. 

18 kommentarer

18 thoughts on “Når redselen melder seg på ny…

  1. Håper inderlig du får ditt lille ønske oppfylt!! krysser fingre og alt for deg.

  2. Uffda Vivian, dette var ikke kjekt😨men så flott at de setter deg på antibiotika så raskt, da er det håp om at du kan bli raskt bedre. Lurt at du holder senga idag og får litt ekstra hvile. Jeg 🙏 om at du nå raskt blir bedre, min venn❤❤

  3. kjære deg,nå må du ha fått nok. Krysser alt som krysses kan for at antibiotikaen tar knekken på hva det nå enn er som prøver å ta over kroppen din denne gangen. Forhåpentligvis er du tidlig ute med kur, det er jo iallefall positivt. Ønsker deg god bedring av hele mitt hjerte💝
    Du SKAL være hjemme i jula du! ❤ Klem fra Eva

  4. Jeg krysser fingre og tær for at du kommer deg gjennom dette uten for mye krøll. Nå fortjener du en fin og problemfri førjulstid sammen med dine kjære. Ønsker deg masse god bedring 💜god bedring klem fra meg ❤️

  5. Håper og ber om att du blir frisk så du får kose deg med dine kjære I julen❤💕Jeg følger deg hver dag, du fortjener det beste, kjære du💝Stor og varm klem til deg💕❤

  6. Kjære deg,her krysses alt som krysses kan🥰 Sender deg gode og positive tanker og ei bøtte med klemmer❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *