Når enden er god er allting godt…

Categories Blogg

Det ble litt av en start på helgen. Alt som kunne gå galt gikk galt. Stakkars assistenten min, hun som egentlig ikke skulle ha hatt tidlig vakt i dag, men som steppet inn på kort varsel siden det hadde vært misforståelser. Det ble litt av en vakt for henne, kom løpende inn her rett fra trening for å få meg opp, var uheldig å bulke bilen min når hun handlet, ja, hun var rimelig stresset kan du tro 🙄

Det verste er at vi har lenge planlagt et møte med BPA firmaet , og det skal vi ha idag! Litt pinlig for den ene assistenten som skal sitte og forklare hvorfor hun ikke kom idag, så glad det ikke er meg 🤣Jeg bare ler, det er rett og slett komisk hele greiene, kan nesten ikke fatte at det er mulig 😂

Men heldigvis har tingene roet seg, ja så sant det ikke skjer noe med assistenten nå når hun er ute og lufter bikkja 🤣Jeg er rimelig trøtt i trynet, så egentlig passer det dårlig med et møte i dag. Egentlig burde jeg ha lagt meg en time, men det blir det ikke tid til. Jeg får heller blunde litt i ettermiddag om det passer seg slik.

Dette været hjelper heller ikke på. Jeg har de siste dagene hatt lyst til å begynne med litt hagearbeid, jeg har nemlig en plan. For jeg har store planer om å lage et blomsterbed, med mange blomster i alle slags vakre farger, med blomster som kommer igjen og igjen. Sette et avtrykk etter meg selv med blomster i alle slags fasonger og størrelser.

Et blomsterbed som mine kjære kan se på og minnes. Det er en fin tanke synes jeg, at det spirer og gror selv etter min bortgang. Men uheldigvis så stopper været meg. For jeg vil jo gjerne være med på plantingen, det er tross alt meg som har idéene, jeg har et bilde i hodet av hvordan det skal se ut.

Jeg får bare håpe at det glimter til snart igjen, vi trenger sårt litt sol og varme. Huset skulle vært malt og i år, men alt er væravhengig, så jeg ber til høyere makter om at de sender en godværsrygg over Bergen snart, og at de får lokket svigerfar sørover 🤣Han tør vel ikke si nei når jeg skriver om det på bloggen, stakkars mann 😄Det er ihvertfall en trøst og se at Rhododendroen min blomstrer som bare det.

Isak ringte meg i dag, men det var så vidt han hadde tid til å prate. For han var så opptatt med å spise vannmelon og se på tegnefilm, så midt i setningen sa han plutselig hade bra. Han har det tydeligvis bra hos besteforeldrene, det er bare positivt at han ikke har tid, men guri hvor fort de vokser til altså. Tenk at han fyller fire år om bare noen måneder, jeg kan nesten ikke fatte hvor tiden er blitt av 💜

Nå skal vi spise middag her, idag blir det chicken tandori, vi må utnytte muligheten nå som min mann er borte. Og i kveld blir det filmkveld med de eldste barna. Håper dere får en riktig så god helg alle sammen…

 

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Når enden er god er allting godt…

  1. Du høres utrolig sterk ut. Jeg håper du får til det med blomsterbedet <3 Sender over en fredagsklem og håper du får en fin kveld <3

    1. Tusen takk 💜Jeg har vært ute en vinternatt før, så denne dagen er bare småtterier i forhold. Vi fikk da noe å le av. En god kveld til deg også 💖

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *