Nå har jeg gjort det store…

Categories Blogg

 

 

 

To røde øyne kan vi skimte,

huden er klam og svett.

Jeg har skylden,

dette er det verste jeg har sett.

 

3000 deler ble bestilt,

og da var det gjort.

Kjerringa må pisse

men jeg kommer til kort.

 

Jeg trodde jeg bestilte kos,

men feil pakke må ha blitt levert.

DHL kan bare vente seg

en klage vil bli servert.

 

Freselyder og banning høres,

en gubbe er blitt gal.

Barna får ikke røre,

og jeg som trodde ideen var genial.

 

24 timer er gått,

og nå er katastrofen komplett.

Gubben har kapitulert,

og jeg er helt svett

 

Isak ligger under bordet,

og bikkja har rømt.

Sperrebåndene er nede,

og blæra mi er sprengt.

 

Men nå må jeg løpe,

jeg må komme meg bort.

Kan noen hente rullestolen,

ja det må skje fort.

 

For når gubben våkner

vil det bli krig.

For Isak har stjelt skuta

så her kan det bli farlig.

 

Den største tabben i mitt liv

har jeg gjort nå.

Lego ble bestilt

og nå må skoene på.

 

Vi må rømme alle mann

fra en ilter gubbe

Til skogs er tryggest

vi får finne oss hver sin stubbe…

 

 

 

 

1 kommentar

1 thought on “Nå har jeg gjort det store…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *