Nå gir jeg opp

Categories Blogg

Det blir ingen flere innlegg i dag , faktisk vet jeg ikke om jeg orker mer.

Et møte i dag ble som jeg fryktet , jeg får ikke lenger bestemme over eget liv.

Vi er overkjørt fra alle kanter , det vi ønsker betyr ingenting.

Alt jeg har kjempet for vil nå forsvinne , og vi har ingenting vi skulle sagt.

 

Det vil aldri bli flere fotball kamper med min datter , turer utenfor kommunen kan jeg bare glemme.

Dagturer til min venninne på Voss kan jeg se langt etter , ferie og helgeturer må vi ordne selv.

Jeg har ingenting jeg skulle sagt lenger om bemanning og bruk av hjelpemidler som jeg så langt har klart meg uten ,

min livskvalitet blir skjøvet til side for at det skal se fint ut på papiret.

 

Igjen føler jeg meg straffet for at jeg er syk , straffet for at jeg har klart å holde meg stabil.

I to år har jeg hørt det , Hjemmesykepleien+ må settes inn.

En ordning som ikke kan gi meg det jeg trenger blir nå satt inn , og jeg har ingenting jeg skulle sagt.

Jeg har kjempet så lenge for å bli hørt men ingen vil lytte , og nå er det kroken på døren for det har kommunen sagt.

 

Et BPA firma har ingen ansvar , udugelig rekrutering  har ingenting og si.

Ordene dårlig arbeidledelse var myntet på oss , det er tydeligvis vi alene som har ansvaret for at vi har havnet i denne situasjonen.

Så ja jeg orker ikke mer , igjen virker døden befriende.

En ny ordning skal nå settes i gang , og jeg har mistet troen på å fortsette…

 

 

13 kommentarer

13 thoughts on “Nå gir jeg opp

  1. Hva skal man si?! Livet er søren meg urettferdig. Håper det ordner seg på best mulig måte for deg. Du fortjener å bli hørt ❤️

    1. Brukermedvirkning hvor er den? Helseministeren som stadig snakket om Pasientenes helsevesen og “Hva er viktig for deg?” Er det bare tomme ord? Jeg hadde skrevet til Høye hadde jeg vært deg, og orker du ikke selv fordi du bare er lei, trist og overkjørt så gjør jeg det gjerne for deg.

      1. Tar gjerne imot hjelp for nå er jeg helt utmattet. Jeg blir straffet for at en BPA ordning ikke fungerer for oss , men når alternativet de nå presser på meg er enda verre så blir jeg tom. Nå er det kommunen som bestemmer over livet mitt , det som gir meg en følelse av frihet og livsglede betyr ingenting. Jeg spyr hvis jeg hører “forsvarlig helsehjelp” igjen , for en ting er sikkert , forsvarlig helsehjelp har tydeligvis ingenting med livskvalitet og gjøre.

        1. Jeg vil med glede forsøke å hjelpe deg.
          Jeg kommer til å skrive til Høie i dag, Tar kontakt med deg på mail i løpet av dagen.
          Det her er ikke riktig. Og det er ikke det de som bestemmer prediker i festtalene sine.

  2. Dette høres helt horribelt ut. Jeg skjønner ikke hvordan systemet fungerer og tenker. Jeg føler med deg,men jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal si ♥️ kan bare sende deg en god og varm klem ❤️

  3. Ååhh får helt vondt i hjertet av at du må ha sånne tilleggsbelastninger. Sender deg en stor styrkeklem!

  4. Er det virkelig mulig!?? Blir helt matt her eg sitter! Vil tro at Kjerringtanker har mer innpass hos de rette folka enn det eg har, men eg skal nå jammen spre dette for alle vinder for dette er bare sååå GALT!

    I mens sender eg deg mange gode vibber og så håper eg så inderlig at det kan bli en løsning <3

    Go`klem fra meg

  5. Har ikke ord… Jeg henger meg på “den til Høie”. Vi burde bare sende et brev alle mann. Desto flere, desto bedre…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *