Nå er det ingen vei tilbake!!

Categories Blogg

Festplassen 20.10.19 17.00

 

Herlighet, nå ble det liksom virkelig, en drøm er i ferd med å gå i oppfyllelse. Jeg kjenner det sitrer i hele kroppen, spenningen stiger for hver dag som går. Kommer det noen i det hele tatt?? Blir vi få eller mange?? Jeg føler på nervøsiteten, men mest av alt er jeg glad.

Glad og lykkelig over at vi er kommet så langt som vi har gjort, takknemlig over at jeg har fått så fantastisk mye hjelp til å ordne dette istand. Nå gjenstår det bare småting før vi er i mål, tenk at jeg skal få oppleve dette, jeg er så glaaaaad!! 

Nå håper jeg at jeg får se mange av dere der, det er mitt største ønske her jeg sitter. Så kom igjen Bergen, vis hva dere er gode for. Bli med oss i kampen for ALS, sammen skal vi klare å sette søkelyset på denne ubarmhjertige sykdommen.

Del videre med alle du kjenner, denne gangen skal INGEN kunne si at de ikke har fått det med seg!! 

Fuck ALS!!! 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *