Minnene kommer med sommer vinden

Categories Blogg

Havet ligger der så blikkstille

Speiler seg i glansen 

Fra en himmel så blå

Blant måkeskrik jeg sitter

 

 

Jeg sitter på et svaberg 

Huden er varm og kroppen er rolig 

En varm bris stryker mitt kinn 

Det er sommer 

 

 

Gud hvor jeg lengter

Tilbake til den tid

Når bekymringene var få

Og vi var unge i sinn

 

 

Ennå kan jeg kjenne

Saltvanns smaken på mine lepper 

Fra et hav så fritt

Der og da var jeg fri

 

 

Jeg kan ennå føle

Det kjølige vannet rundt min kropp 

Når jeg lukker mine øyne

Ta meg tilbake dit

 

 

Tilbake til en tid

Da alt var bra 

Når jeg var fri som fuglen 

Blant bølgene blå

 

 

Gi meg en mulighet 

Til å oppleve det hele på ny  

På et svaberg jeg vil ligge 

 som det er sommer igjen

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *