Mine siste bilder…

Categories Blogg

Her kommer mine siste bilder , eller rettere sagt deres.

Jeg må bare takke igjen , det har vært en glede å åpne innboksen min de siste dagene.

Dere er fantastiske , og jeg kan ikke få sagt det nok.

Jeg er virkelig priviligert som har alle dere , og måten dere engasjerer dere på er helt fantastisk.

Men nå er det slutt på bilderedigering for en stund , jeg får vende tilbake til skrivingen.

Likevel er dette noe jeg skal gjøre mer av , for dere fortjener å bli vist frem.

Tusen takk til alle som har bidratt 💜

 

Irene fra Horten fikk en strålende 17 Mai , hun vant nemlig en stor slått premie. Tenk å vinne at et korps kommer marsjerende inn i hagen.

 

Marit fra Vardø har sendt et nydelig bilde av kveldssolen over Rømoen.

 

Else sin hage i Vardø er jeg misunnelig på. Hun har så mange flotte figurer, og alle ble pyntet til 17 Mai.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *