Min lørdag…

Categories Blogg

Hva gjør man når humøret er dårlig og man ikke har lyst til noen ting? Jo da sparker man seg i baken og kommer seg ut! Den beste kuren for dårlig humør er å møte venninner over et glass med noe godt i. Det gjorde jeg idag.

For en herlig dag det har vært. Det er ingenting som slår litt venninneprat på en solskinnsdag. Så heldig vi var med været også, sitte ute på en takterrasse og bli servert jordbærdrinker , en perfekt lørdag, helt etter min smak. 

Jeg har ledd så mye at jeg har vondt i magemusklene. For det er ikke bare bare å være venninne og assistent på samme tid. Men vi klarte oss bra vi, hvem trenger assistent når venninnen gjør minst en like bra jobb.

 

Jeg har hatt en strålende dag, en dag jeg lever lenge på. Nå sitter jeg avslappet og lykkelig hjemme i min stue, og tenker at livet er herlig tross alt….

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *