Min lille gutt…

Categories Blogg

En liten gutt står fremfor meg

Med øyne blå som havet

Roser i kinn

Som en engel sendt fra oven

 

En liten gutt står fremfor meg

Spørsmålene er mange

Nysgjerrigheten er stor

Men hos mor og far skal du finne, finne svar på det meste

 

En liten gutt står fremfor meg

En uskyldig liten tass

Men hvem har tatt den siste biten med sjokolade

Rister på sitt hode, med sjokolade rundt sin munn

 

En liten gutt står fremfor meg

Han søker mors kjærlighet nå

Hviler sitt trette hode i mitt fang

i hans øyne finner jeg fred.

 

En liten gutt står fremfor meg

Ild kommer ut av hans munn

Raseriet er stort

Han slåss med indre demoner om rett og galt

 

En liten gutt står fremfor meg

Snart er du stor

Men mamma vil alltid følge deg

Stolt over alt du har fått til

 

En liten gutt står fremfor meg

med en redsel så stor.

Mamma skal en dag forsvinne og ingen vet hvor.

Men han vet hvor han kan finne meg, i det lille hjertet hans vil jeg for alltid bo…

5 kommentarer

5 thoughts on “Min lille gutt…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *