Løsninger + annonsering av vinnerne

Categories Blogg

Herlighet for en jobb det ble i går , for den trekningen jeg egentlig hadde tenkt å foreta ble helt umulig og utføre.

For jeg hadde egentlig tenkt å skrive ned alle navnene på de som hadde riktig svar , og deretter samle alle navnene i en bolle som vi kunne trekke fra.

Men da satte gubben foten ned , for verken han eller min datter hadde tenkt å sitte hele natta med dette.

Derfor valgte vi en litt enklere variant , jeg fikk bind for øynene og min datter scrollet over alle svarene til jeg sa stopp.

 

Så nå har jeg trukket tre vinnere , og det tror jeg spesielt gubben er glad for.

En vinner for hver gåte , men til neste år tror jeg at jeg må få tak i en sponsor slik at jeg kan dele ut flere premier.

Men nå får vi konsentrere oss om årets vinnere , jeg er jo ikke garantert en påske til  for å si det sånn.

Så under finner dere både løsninger og vinnerne , tusen takk til alle som har deltatt , for jeg muligheten igjen må jeg nok finne noen litt vanskeligere krimgåter…

 

Løsningen er…

Krimgåte nr 1 testamentkrøll : Her tror jeg alle hadde riktig , løsningen var selvfølgelig datoen , det er nemlig bare 30 dager i Juni.

Vinneren på denne gåten er Anita Ringstad, Gratulerer!!!

 

Krimgåte nr 2 fotball drapet : Som de dyktige etterforskerne dere er så tok dere denne også , mordvåpenet var selvfølgelig en istapp og årsaken til at den var forsvunnet var at den hadde smeltet under varmelampa.

Vinneren på denne gåten er Tone Øye , Gratulerer!!

 

Krimgåte nr 3 bildrapet ble tydeligvis den mest vanskelige i år , men til slutt var det noen som også knekte denne. Løsningen var altså at bilen hadde tak som var nedfelt , og at han blitt skutt bakfra. 

Vinneren her er Aud Marit Jansson Aasheim , Gratulerer!!

For at jeg skal kunne sende premiene trenger jeg adressen til dere som har vunnet , fint om dere kan sende meg opplysningene på min private mail adresse som er :
[email protected] 

 

Tusen takk til alle som har deltatt , jeg gleder meg allerede til neste år 🐣

Rettigheter: tegninger.no
2 kommentarer

2 thoughts on “Løsninger + annonsering av vinnerne

  1. Tusen takk 😄🐣Det var gøy og tusen takk til fine Vivian med den supre bloggen 👍🥰🤩❤️🧡💛❤️🌼🌼🌼

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *