Korona test utført

Categories Blogg

Det ble en kaotisk kveld i går , gubben var helt svett etter å ha søkt på nettet etter et egnet sted for å ta en nødvendig test.

Vi prøvde først å få noen hjem til oss , reklamen om svar på 15 min virket forlokkende.

Men dessverre så var ikke den type hjemmetest tilgjengelig i vår bydel enda , så da var det bare å søke på nytt.

Vi landet til slutt på Volvat her i Åsane , og etter mye om og men ble timen bestilt.

 

Jeg la meg med både feber og en sår hals , i tillegg var jeg helt gåen av gubben sin herjing.

Ikke vet jeg hva som går av han , men hver gang jeg sier at jeg føler meg dårlig så går det en djevel i han.

Da setter han nemlig virkelig i gang , det er slettes ingen kjære mor å være syk med en finnmarking til stede.

Derfor gikk jeg til sengs helt utmattet igår , vel vitende om hva som ventet meg neste dag.

 

Jeg følte meg slettes ikke bra når jeg våknet i morges , men så har ikke natten vært særlig god heller.

Men jeg hadde ikke tid til å ligge å dra meg idag , her var det bare å komme seg opp.

Nå er jeg nettopp kommet hjem , så nå er det bare å sitte og vente.

Jeg tenker egentlig ikke så mye over det , det eneste som betyr noe nå er at jeg ikke blir dårligere…

5 kommentarer

5 thoughts on “Korona test utført

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *