Klar Ferdig Kjør!!

Categories Blogg

Da er dagen endelig ankommet, alle hjerter gleder seg, for nå er vi endelig klar for avreise. Endelig kan ferien begynne for oss også, en ferie vi har sett frem til i månedsvis, endelig er det vår tur til å oppleve noe annet enn fire vegger. Og for en tur det kommer til å bli, opplevelsene står i kø for liten og stor. Men først må vi gjøre unna første etappe. Den lengste etappen blir idag, Bergen – Kristiansand. Det blir faktisk det lengste jeg har tilbrakt i en bil etter at jeg ble syk, så det blir spennende og se hva kroppen sier til det.

Ulempen med å sitte fremme er at det er liten plass til å bevege beina. Det er ikke plass til å heve fotbrettet når jeg kjenner at beina blir stive, og stive blir de etter så mange timer i bil. Så jeg ser frem til at vi kommer frem slik at jeg kan bevege meg litt igjen. Men det får stå sin prøve, for nå er jeg bare lykkelig for at dagen endelig er her. FERIE!!! 

Jeg er så takknemlig, for litt siden ble det klart at ene assistenten min blir med oss til Kristiansand. Det priser jeg meg lykkelig over, da blir det mindre på min mann akkurat denne helgen. For det er denne helgen vi trenger det som mest, Dyreparken krever sin mann, men nå er vi fire voksne som kan ta i ett tak når det trengs. Ja, eller tre og en halv, jeg skal ikke skryte på meg for mye 🤣Men jeg er ihvertfall evig takknemlig for at hun kunne være med, og jeg gruer meg til den dagen hun slutter 💜

Nå er vi ihvertfall klar, og for en etappe vi har fremfor oss, se kjøreruten under. Ja da gjenstår det bare å få alt i bilen slik at vi kan frese avgårde. Dere får ønske oss lykke til, så kommer det kanskje en oppdatering til ikveld hvis det ikke blir så altfor sent.

Hiv O hoi… 

 

Breistein – Tørrvikbygd 

Jondal – Odda 

Odda – Haukeli 

Haukeli-Hovden

Sætersdalen – Evje 

Evje – Kristiansand

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Klar Ferdig Kjør!!

  1. God ferie til alle sammen, ser svigermor Gunn også er med – hilse så mye:)
    varmt og godt blir det

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *