Jeg trenger ikke mer…

Categories Blogg

Selv om jeg ble glad for en god plassering i går så betyr ikke det så mye for meg , det som faktisk betyr noe er alle dere.
Det føles fortsatt som i går at jeg såvidt lå på plass 100 med noen få lesere , og helt siden da har det stadig kommet flere til.
Jeg hadde aldri vært der jeg er idag uten dere lesere , takket være dere har jeg fått en ny hverdag.

 

Aldri hadde jeg trodd at jeg skulle sitte her fem år etter lynet slo ned og skrive om min hverdag , men det viser bare at ingenting er umulig.
Når en dør lukkes åpnes en ny , og den nye døren førte meg inn i en ny verden.
Men den førte meg også til alle dere lesere , når mørket var på sitt mest avslappende så brakte dere med dere lys.

 

Jeg har mistet mange venner de siste årene , en etter en har de forsvunnet. Noen har jeg selv skjøvet unna , jeg ville ikke påføre dem min smerte og lidelse. Andre har trukket seg unna av samme årsak , de orket ikke se meg svinne hen. Avstand er noen ganger det beste , etterhvert som tiden går så blir det lettere å glemme. Men de sterkeste har blitt , stått ved min side uansett hvor mye jeg har prøvd å skyve de unna. Det var nemlig slik i begynnelsen , jeg trodde det var best å være alene.

 

Men når jeg begynte denne bloggen hadde jeg aldri trodd at jeg skulle få så mange nye inn i livet mitt , fremmede mennesker som spredde rundt seg med en nestekjærlighet så stor. Min mann pleier å si , “du har kanskje mistet mange , men jaggu har du fått mange nye” 
Tanken på at jeg som er fanget i min egen kropp skulle få så mange nye venner slo meg ikke , men her sitter jeg hver dag og skriver med dere.

 

Ja jeg ser på dere som mine venner , for dere følger meg i tykt og tynnt.
Gang etter gang drar dere meg opp , når jeg ikke ser lyset så viser dere vei.
Gjennom deres gode ord og omtanke gir dere meg styrke , dere gir meg håp når jeg har mistet mitt. Så selv om det er gøy med gode plasseringer så betyr det egentlig ingenting , det som betyr mest for meg er alle dere…

Så tusen takk for alt dere gir meg og min familie , dere er fantastiske 💖

 

19 kommentarer

19 thoughts on “Jeg trenger ikke mer…

  1. Det e så fint å få innblikk i livet dåkkers og den urokkelige kjærligheten mellom dæ og han Geir Håvard ♥️

  2. Du er fantastisk flott, du ser det ikke så menge ser, du har så mye å lære bort. Du og dere, er et eksempel til etterfølgelse. Ønsker dere ei flott helg!

  3. Takk for at du vil være min venn, og for at du deler din erfaring med alle oss 🌺 ❤️
    Klem

  4. “Kjenner” jo nesten deg og dine så må jo innom å sjå kossen dåkker har det hver dag. Ikke like flink til å legge igjen kommentar, dvs bruk å sende kommentarer via telepati, men det går vel bra🙃🤭Ønska dåkker ei fin helg🌼

  5. Heisann det er eg som føler meg heldig som har fått en venn i deg❣️ Siden eg ikke bor så langt vekke kan vi treffes en dag..( Corona vaksiner først ) ha en strålande kveld . Klemz

  6. Herregud, jeg husker også godt den gang jeg oppdaget denne bloggen i forbindelse med at den hadde karret seg inn blant de 100, og når sant skal sies, ble jeg drit forbannet; For her hadde man Norges viktigste blogg, by far, helt der nede.. Det føltes helt feil, rett og slett uhørt! – Og det mener jeg like fullt i dag som den gang, liksom det like mye gjelder min blogg som andres; Din blogg bidrar indirekte til at folk vil kureres fra ALS i fremtiden, fordi du gjør sykdommen synlig. Likeså betyr denne bloggen garantert langt mer enn jeg evner å fatter for andre i samme situasjon som deg og din familie, og sist men ikke minst, bidrar du til et videre perspektiv for alle oss andre.
    Er det noen som fortjener å toppe alle lister, er det deg. Tusen takk for at du gidder <333

    1. Åååå snille deg , men jeg er så glad for den reisen jeg har hatt her inne i denne bloggverdenen.
      Jeg har klatret sakte men sikkert oppover listen helt på egenhånd , jeg har aldri fått en krone for å blogge , og jeg har fått så mange nye fine mennesker inn i livet mitt 💜Du er en av de💖

  7. Det er du som har gitt oss sjansen til å få være med på dine opp, og nedturer, du “styrer skuta”, og det gjør du som den beste skipperen i verden. Takk for at vi får være med på reisen…❤❤❤

    1. Fine Ina , men jeg hadde ikke vært noen plass uten dere 💜Takket være dere har jeg fått en stemme igjen , og det er jeg så inderlig takknemlig for 💖

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *